Bitcomet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bamboocha

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2009
Als een andere PC op hetzelfde netwerk bitcomet aan heeft staan, dan word mijn internetverbinding echt waardeloos,
Ook al download of upload hij dan niet, heb alles uit de shared list gehaald, maar nog steeds het probleem,
Iemand die kan zeggen waar dat door komt, of een oplossing kent
of is bitcomet gewoon een kwalitatief uitermate teleurstellende torrent downloader?

Nou... dat zou niet zo mogen zijn. Weet je zeker dat het programma nergens mee bezig is?

Torrent downloads zijn sowieso niet echt aan te bevelen. Langzaam, en groot risico op allerlei virussen, trojans en andere narigheid. Kijk eens op www.binaries4all.nl voor meer info over nieuwsgroepen. Werkt stukken beter dan torrents.

Nou... dat zou niet zo mogen zijn. Weet je zeker dat het programma nergens mee bezig is?

Torrent downloads zijn sowieso niet echt aan te bevelen. Langzaam, en groot risico op allerlei virussen, trojans en andere narigheid. Kijk eens op www.binaries4all.nl voor meer info over nieuwsgroepen. Werkt stukken beter dan torrents.[/QUOTE]

En ik wil nu dat dit "feit" over torrent word ontkracht.
Het is een krachtig en sterk distributiemiddel.

Je moet ten eerste gewoon goed kijken waar je alles vandaal haalt, net zoals alle andere dingen op het internet.
Langzaam... als je het op de goede tijd doet, en met de goede settings doet, dan gaat het heel snel. (En de meeste mensen vergeten ook dat je gewoon overal een reseed aan kan vragen...)

En niewsgroepen zijn duur.

Nog even wat anders,
Torrents worden ook gebruikt voor de distributie van (bijna) alle linux distro's, de sattelietfoto's van NASA en dergelijke.

Torrents zijn allesbehalve slecht.

Nieusgroepen zijn duur? Waarom dan? Als je gewoon de server van je provider gebruikt kost het niks meer dan torrents hoor.

Toch blijf ik erbij dat ze traag zijn, je bent namelijk afhankelijk van het banbreedte-aanbod dat de seeders ter beschikking stellen. Ik haal met mijn nieuwsgroepen makkelijk 2.5MB/sec, dat is me met torrents nog nooit gelukt.

De vergelijking trekken met Linux en NASA lijkt me niet helemaal terecht, want dan heb je het niet over "alledaagse" downloads, om het zo maar te noemen. Die maken gebruik van grote, commerciële servers.

Laten we er niet omheen draaien, de meeste downloads gaan om muziek en films. Ik, met mijn nieuwsgroepjes, doe er ongeveer 35 minuten over om een film DVD-kwaliteit (van pakweg 5GB, dus geen DivX'je van 700MB) binnen te halen. Probeer dat maar eens met torrtents. I rest my case...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan