Bitdefender herinstalleren om taal te wijzigen code nogmaals gebruiken??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vercamer

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2011
Hallo,
Ik heb bitdefender 2013 internet security gekocht en dit voor 3 PC's, nu heb ik deze geïnstalleerd maar die stond standaard in het Frans.
Ik dacht dat ik deze nadien wel kon wijzigen in de interface zelf.
Blijkbaar is dit niet zo en moet ik hem herinstalleren om hem in het Nederlands te krijgen, maar dan moet ik ook weer de code indrukken.
Nu vraag ik mij af als ik dit doe ben ik dan reeds 2 van de 3 kwijt van mijn pakket?? Want ik heb hem nodig voor 3 pc's..
Alvast bedankt.

Hoi,
Zo te zien heb je BitDefender geïnstalleerd, dan krijg je ook je licentiesleutel als een kladblok bestandje denk/dacht ik (?)
Ga naar start » Documenten » Bij mij staat Symantec, dus bij jou zou er moeten staan: BitDefender » Klik daarna op het kladblok bestandje er zou daar ''Bitdefender internet security_Sleutel moeten staan (?) Dat staat iig wel bij mijn NIS.

hallo, die staat bij mij gewoon bij start en dan onmiddelijk bit defender 2013 maar geen kladblok bestand, ik heb hem dus geïnstalleerd in het frans en de licentiesleutel al ingegeven maar alles staat nu in het frans.
(heb hem gekocht op cd dus key stond op blaadje erbij) Maar om de taal te veranderen moet ik herinstalleren en dan weer licentiesteutel ingeven en dus vraag ik mij af of ik er dan al 2 vd 3 verbruikt heb?

Nee 1 he.. dus ik wil weten als ik herinstalleer en hem nogmaals invoer of ik hem dan al 2 vd 3 keer kwijt ben al.

Ok,
Zo te zien kan je je taal niet veranderen..
Download de juiste taalversie, Voer dezelfde product key die op het Bitdefender CD'tje staat, Daarna: Registreer je of log in als dat wordt gevraagd.

Voordat je de nieuwe versie download gebruik de Uninstall tool van Bitdefender voor het verwijderen van EERDERE versies indien aanwezig.
http://bitdefender.com/uninstall

Edit: Als je 'm opnieuw installeert met de juiste taal en de licentie die op het CD'tje staat, heb je nog steeds 2 licenties over voor 2 andere pc's.

Laatst bewerkt:
Nu vraag ik mij af als ik dit doe ben ik dan reeds 2 van de 3 kwijt van mijn pakket

Blijkbaar valt het niet altijd mee om een vraag kort en krachtig te beantwoorden.
Ik ga een poging wagen:

nee

Tardis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan