bitdefender pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
Berichten
743
hallo

heb een vraagje over bitdefender ,,pc loopt gewoon en emule (download programma) staat te downloaden ,als ik een tijdje weg ( ben paar uurtjes) en wanneer ik terug ben en mijn muis over die logo van bitdefender, rechtsonderin, beweeg dan verdwijnt die logo en ben ik niet meer beveiligd!?slaat spontaan zomaar uit.
waarom gebeurt dit !..hiervoor gebruikte ik fsecure maar daar had ik toen geen last van !?

wat kan de oorzaak zijn!?
gebruik windows xp pro amd athlon 2.8
512 kb

Alvast erg bedankt!

mikey
 
Ik kan helemaal verkeerd zitten, maar het kan een virus zijn.
Probeer in veilige modus even een virusscan.
Je kan ook een online virusscan doen: http://housecall.trendmicro.com/

Kijk ook even in je logboek, misschien is daar iets te vinden.
start->configuratiescherm->prestaties en onderhoud->systeembeheer->logboeken.
 
Ja, dat verdwijnen heb ik bij bepaalde programma's ook. Vaak programma's die met een fout beëindigt zijn. Dan zie ik dat logo nog onderaan staan, maar als ik eenmaal in de buurt kom met het pijltje, verdwijnt het logo. Het is net of het systeem zich dan pas realiseert van: Oh kijk dat logo staat er nog.:D
 
Geplaatst door James007
beëindigt
Oud probleempje?

Ik denk een beetje aan een virus omdat het in dit geval om een antivirusprogramma gaat.
Daarom nog een paar vragen vragen:

Gebeurt dit alleen bij bitdefender?
Gebeurt dit ook als eMule niet aanstaat?
En die over het logboek natuurlijk.
 
Ja, blijkt nog steeds niet te werken alhoewel ik het nu wel juist zie.

@Michael.J.: Heb je hem al eens geherinstalleerd?

James:)
 
Laatst bewerkt:
hoi

Ik heb vandaag op mijn werk aan iemand gevraagd die het ook gebruit die bitdefender maar die zegt dus ook dat hij dezelfde probleem heeft ,,bij hem geeft hij aan dat het nog allemaal nog loopt alleen die logo zie je dus niet !(had eerst bitdefender standard maar die deed dat dus ook) nou heb ik pro waarvan ik d8 dat deze nieuwer en proffesioneler was maar helaas !!

ik zal het eens proberen zonder dat ik emule opstart !

En bedankt voor jullie antwoorden

tot vanmiddag..eerst slaapie doen!!

Mikey
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan