BitDefender - Windows 7 Niet automatisch inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

nighthunter

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2008
Hallo,

Ik heb een klein probleem, ik heb sinds vandaag BitDefender2010 Total Security, maar sinds ik die geinstleerd heb logt mijn Windows 7 Professional 64bit niet meer automatisch door zoals dat met 1 gebruiker normaal zou moeten, nu moet ik klikken op mijn naam en dan gaat hij pas verder. heeft iemand hier ook last van/of gehad en er misschien een oplossing voor?

Mvg,
Jasper

Geen last, van want gebruik Bitdefender niet, maar is vrij eenvoudig op te lossen.

Start > uitvoeren > type hier control userpasswords2 in. Vinkje weghalen en op toepassen klikken, dan wordt gevraagd met welk account je wil inloggen vul de gegevens in en je logt weer automatisch in.

Bedankt!, het werkt.

Nu had ik nog een vraag, Ik heb nu dus BitDefender Internet security & Kaspersky Internet security, nu heb ik Kaspersky als Active Scan, en Bitdefender heb ik alles uitgeschakeld en gebruik die eigenlijk alleen als OnDemand. maar nu zat ik te denken over de firewalls. Ik heb kaspersky dan gewoon aanstaan, maar kan ik de firewall van BitDefender kunnen gebruiken en deze op alles toestaan zetten dat Kaspersky dan gewoon de firewall regelt maar dat ik dan wel de extra toevoegingen van de Bitdefender Firewall gebruiken welke Kaspersky niet heeft? Zoals Portscans, Stealth Mode en WiFi Detectie?

Mvg,
Night

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan