bitlord-utorrent en azureus

Status
Niet open voor verdere reacties.

tom1976

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2006
Berichten
5
als ik een van deze drie gebruik maakt nie uit welke download hij vrij snel tot ik ongeveer 1gb gedownload heb dan valt download volledig weg en heb ik alleen nog upload ik heb port-forwarding enz al gedaan niets blijkt te helpen
 
Lees deze tread ook even.

Groeten Erik Rothuis
 
heb juist een speedtest gedaan down=654(2833kbps) up=47.7(382kbps)
 
Tenzij je gek bent op volle inboxen met spam, zou ik dat e-mailadres even weghalen.
 
beter zo? haha ben niet gewwon op forums enzo is eerste keer kan er mij iemand helpen aub?? nogal een vervelend probleem
 
Ik heb eigenlijk best wel weinig last van spam als ik een mailadres in mijn handtekening zet. En heb het toch wel op 3/4 drukbezochte forums staan. Maargoed dat is offtopic.

Qua downloaden met Bittorent, ik neem aan public torrents. Het eerste gedeelte wordt voornamelijk druk geseed (gedeelt) maar naarmate de laatste file's naderen stoppen mensen er meteen mee. Dus als ze 100% hebben bereikt *klik* stop met seeden en genieten maar. Er zijn natuurlijk een paar mensen die een hele tijd blijven doorgaan met seeden maar omdat dat er meestal niet veel zijn gaat je download-snelheid omlaag.

Private torrent sites zijn eigenlijk de oplossing voor dit probleem. Het systeem is dat je evenveel upload als dat je download. En in dit geval is het meestal vechten om iets te kunnen uploaden, dus gaat het downloaden razendsnel :eek: :D
 
ik heb namelijk weinig problemen om ook up te laoden
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb namelijk weinig problemen om ook up te laoden

Helaas mogen we hier geen antwoord op geven, aangezien zulke sites 9 van de 10 keer illegale software, films en muziek "leveren".
 
Laatst bewerkt door een moderator:
u kan mij bereiken op werkdagen, tussen 9 en 5
 
Laatst bewerkt door een moderator:
xgoogle2.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan