bits op 0 zetten hoe doe je dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

darkknight

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2006
Ik heb een probleem met mijn pc: ik formateerde mijn harde schijf en op het einde van de formatatie(op 100 perc) was er een melding die zei: Kan formateren niet voltooien, harde schijf is niet goed aangesloten(is ie overgens wel) of beschadigd(zou nie weten hoe). Het gaat hier over 1 mb die hij niet kon formateren. Nu vroeg ik me af of der geen andere manier was om echt ALLES deraf te gooien. Een vriend van me vertelde mij iets over alle bits op 0 zetten, kan iemand mij zeggen hoe dat moet en mij liefst een proggie dervoor geven?

Alvast bedankt

Zou een zero fill misschien werken om die 1ne mb weg te krijgen en dus ook mijn fouten?

Laatst bewerkt:
ik zou wel een whipe willen doen, maar die proggies moet je instaleren, en ik heb geen windows of ander besturingsproggie meer... kan iemand mij zeggen hoe ik een whipe of een zero fill kan doen die zichzelf opstart zoals windows als je de cd in de pc steekt?

(schaamt zich) hoe kan ik dat zie?? hier staat iets van asus, intel op mijn computer geplakt

Op de schijf zelf, zal je even de kast moeten openmaken.

wat moet ik dan doen op die schijf? installation configuration of basic quick test of burn in test of low level format(dit zou helpen maar zou mijn garantie verpesten? Zo zegt de site) ?? Beetje uitleg plz :D

mijn vader zei dat garantie toch allang verlopen was, dus ben ik nu bezig met low lvl format :D Duimen maar :thumb:

Weet niet hoe groot de schijf is, maar low-level kan wel eens een dag of drie duren.
Maar zou het maar niet afbreken of pc uitzetten.
Voortaan beetje meer geduld graag.

het is gelukt :D maar nu zit mijn internet tegen this toch altijd wat.. Maar hartelijk bedankt voor het redden van mijn c schijf ;D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan