Bittorent...en hoe verder?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Monk

Banned
Lid geworden
1 aug 2004
Berichten
182
Hallo,

Heb met veel interresse de topics doorgespit en daarna besloten om bittorent te downloaden. Heb dit nu dus gedaan maar ik heb geen idee hoe nu verder. Moet ik na de installatie van bittorent nog iets installeren, of moet ik gewoon verder zoeken naar torrents??
(die ik dus niet vond)

Help!
 
@Jackass: Volgens mij is het niet de bedoeling dat je een link naar die site geeft, zie huisregels.
 
Geplaatst door megabit
@Jackass: Volgens mij is het niet de bedoeling dat je een link naar die site geeft, zie huisregels.

Aangepast :)
 
Bedankt voor je tip, maar (nog afgezien van het feit dat het niet mag) is die site momenteel niet echt toegankelijk. Er wordt aan gewerkt.
Ik denk dat ik ff probeer om er een ander programma bij te zetten en als dat niet werkt gooi ik het er weer af.
 
Waarom eraf gooien? Bitorrent werkt perfect maar je moet alleen weten waar je kan downloaden en dat mogen we hier nou eenmaal niet zeggen. Zoek gewoon even op Google en er gaat een wereld voor je open. Beetje moeite doen en niet zo snel opgeven zou ik zeggen.
 
Geplaatst door Little Monk
Bedankt voor je tip, maar (nog afgezien van het feit dat het niet mag) is die site momenteel niet echt toegankelijk. Er wordt aan gewerkt.



Ja,het is druk in Sesamstraat :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan