bittorent error

Status
Niet open voor verdere reacties.
hij doet het, ook na opnieuw opstarten

wat heb ik nog gedaan:
#WAN-dymamic ip->het mac adress geloned
#LAN-UPnP op enable gezet
#NAT- per regel 6781-TCP-6881-TCP t/m 6789-68889
#firewall- enable

nadat ik een aantal stappen had gedaan werd er aangegeven dat de router toegang had met het netwerk
toch kan ik ne niet heugen dat ik dit de vorige keer ook heb gehad met de eerste instalatie toen alles het wel deed
maar tot nu toe ben ik blij

bij bittornado download ik nu met een groene stip (the torrent is operating properly

ik zag dat jezelf BitComet gebruikt is die nog beter??
en van welke site download je meestal de films? ik zit nu nog een beetje met mn rate bij bepaalde sites waardoor het natuurlijk trager gaat en ik maar 1 download per keer kan doen

Of Bittorrent beter is? Ze zullen elkaar niet veel ontlopen denk ik. Belangrijker is of je het prettig vindt werken. Probeer het gewoon uit. Uninstallen kan altijd nog.
Sommige mensen hoor je over enorme snelheden praten maar ik denk dat het altijd afhankelijk is van de hoeveel mensen waarbij je kunt downloaden.

Wel kan het voorkomen dat Windows de poorten sluit omdat deze vindt dat er teveel volk je poort door wil.
Dit is met bijgaande een tweak te omzeilen.

En nou niet offline gaan en terugkomen dat hij 't weer niet doet. Dan ga ik gillen :p

Laatst bewerkt:
hij doet het nog steeds....

ik wil je heel erg bedanken zonder jou was het niet gelukt!!!:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Goed zo!
Maak nu meteen een paar screenprints van al je instellingen in de router. Dat scheelt je hoofdpijn als je weer eens opnieuw moet beginnen!

Downloadse! Jij hebt mij ook weer aan de gang gezet.
Ik heb een stel sites voor je die ik waarschijnlijk niet hier mag plaatsen. Ik stuur je via e-mail wel een screenprint of mijn favoriete sites.
We zitten weer waar je begon...........de torrents :p

groetjes Elisa

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan