bittorent error

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb nu geprobeerd om het bestand te verdelen in 3 delen kijk even of het eerste stuk past

hellaas dat is ook niet gelukt...ik probeer het nog een keer om in delen naar je te mailen

Laatst bewerkt:
je gaat er hast moedeloos van worden maar ook als ik er 3 bestandjes van maak (1,38mb max) kan ik het niet naar je toesturen

ik wet niet of het een idee is maar ik gebruik limeware als ik het daar nou als bestand heen zet kun je het er dan afhalen??zo ja het bestand heet:
handleiding router XRT-401C heb hem er als rarbestand staan grootte 3MB

Nou, ik heb nog een ander ideetje.
Ga naar Dropload en meld je aan. (wel met een Hotmail of Gmail adres)
Je geeft mijn e-mailadres op.
Dan krijg ik een melding dat het er staat.
Bewaar een link in je favorietenmap.
Het is heel handig met grote bestanden.

inderdaad een ideaal programma.ik heb het naar je verstuurd

alvast hartelijkbedankt!!!:thumb:

Ja, ik kom toch op dezelfde uit.
Vul het eens in als hieronder. Probeer eerste de bovenste. Lukt dat niet dan allemaal apart invoeren.

Laatst bewerkt:
ik blijf " Aborting the torrent as it was rejected by the tracker while not connected to any peers. Message from the tracker: Poort 6881 is blacklisted
houden

ik zal evn laten zien hoe ik de verdere instellingen heb voorals het daar aan ligt

wansetting --> Dynamic IP
DDNS-->disable
lan-UPnP-->DISABLE
Enable or disable Firewall module function-->enable

Heb je die router helemaal nog niet ingesteld?
Hoe zit het met andere dingen die je download of verstuurd?

Heb je wel een dynamic (wisselend) IP-nummer?
Heb je niet een vast IP nummer van je provider?

Als je meerdere computers aangesloten hebt op die router dan heb je een lan.
Zo niet dan is disable goed.

DDNS heeft iets met domeinnamen te maken. Zegt mij niet zo veel. Zo laten staan lijkt me.

Firewall enable is goed.
Wat je wel even kunt doen.....schakel de firewall van Windows (via verbindingsicoon in systemtray) eens even uit.

En nog iets. Ik moet eerst BitComet er opzetten om te kijken of je daarin de poorten kunt wijzigen. Ik weet n.l. dat geblackliste poorten vaker problemen geven.
Ga ik nu doen.

Laatst bewerkt:
ik heb hem wel geinstaleerd...
heb voor je alleen de punten waar ik uit moest kiezen even opgenoemd om te kijken of dat de juiste waren..

ooit heeft ie het goed gedaan, toen heb ik de pc een keer leeg gehaald en sindsdien doet ie het niet meer

er zit een 2e pc op de router aangesloten dus dan zal ik
de lan-UPnP-->DISABLE even op enable zetten kijken of dat het is

verder heb ik de status even voor je op een rijtje gezet zolas ik nu alles heb staan

Laatst bewerkt:
Haal dat doc maar weg voor de veiligheid. Heb telefoon. Kom straks.

was even aan het kijken m=naar een ander bittorent progr. het lukt me bv wel om bittornado te downloaden via het bittorrent programma

heel vreemd..no heb ik bittornado geinstaleerd en nu kan ik wel downloaden ineens
(heb dit al wel vaker geprobeerd en toen lukte het niet)
ik heb nu een download rate van 25 kB/s

Kan zijn dat Bittornado toch andere poorten gebruikt.
Houden zo heitsme!!
Inmiddels heb ik dus ook BitComet er weer op staan en rollen de downloadjes binnen :p
Ging als vanzelf dus snappen doe je het nooit ;)

het lukt me bv wel om bittornado te downloaden via het bittorrent programma
Grapjas, dan deed Bittorrent het toch :D
Probeer nog maar eens een torrent!

een torrent lukt niet...
maar ik heb volgens mij iets te vroeg gejuigd, nadat ik de pc opnieuw opstarte deed ie het niet meer

maar ik moet er nu eerst vandioor moetr zo werken...

maar ik heb volgens mij iets te vroeg gejuigd, nadat ik de pc opnieuw opstarte deed ie het niet meer
Probeer eerst maar eens te achterhalen of je een statisch of dynamisch IP adres hebt. Bij zou zag ik het op Dynamisch staan. Dan verandert het nummer steeds.

ik heb de hele router maar even gereset.

heb daarna de quick setup wizard doorlopen , het MACadress gecloned, daarna deed het internet het

nu wil ik dan nog wat je zei het dynamic ip omzetten naar static ip address
hier moet ik invullen:
IP address assigned by your Service Provider : . . .
Subnet Mask : . . .
Service Provider Gateway Address :. . .

als ik bij netwerkgegevens kijk onder netwerkverbindingen zijn de codes anders dan de gegeven die staan onder status van de router welke moet ik nu invullen??

Als je wel een dynamisch IP kunt gebruiken zou je gek zijn als je het niet deed.
Maar.......dan moet ik toch echt dieper duiken in dat boekje van je hoe het dan gaat met je downloads.
Begin dus maar met een vast IP. Dat moet je bij je papieren van de provider opzoeken.

Ik kom er later op terug. Eerst koken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan