Bittorent foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

devasish85

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2002
Elke keer als ik een torrent wil openen met Bittorent T-0.3.7. krijg ik te zien staan....

ERROR (01:34)
C:\Documents and Settings\Pc\Bureaublad

Wat doe ik verkeerd, ik gebruik al zo lang bittorent maar dit nog nooit meegemaakt...

:confused:

Probeer eens op een site van Bittorrent een errorlijst te pakken te krijgen. Misschien levert dat waardevolle informatie op.
Joop

:( Ik heb geprobeerd wat er stond, internet files enz.. verwijderen, maar ik krijg nog steeds die melding.....:confused:

Ik heb via google geprobeerd deze error(01:34) te vinden, maar ben daar niet in geslaagd. Duizenden pagina's, maar allemaal voor het tijdstip 01:34 en niet als errorcode. Nu heb ik deze vraag voorgelegd aan een expert en zoals dat meestal gaat met experts nemen zij hun tijd, maar zodra ik wat weet zal ik het je toesturen
Joop

ff over die tijd. Ik krijg deze melding altijd, maakt niet uit hoe laat ik het probeer. Ik heb ook een andere bittorent gedownload en daar krijg ik weer de melding....Got bad file info -

Ook als ik een nieuwe torrent download en deze probeer te openen, lukt gewoon maar niet....:confused:

Je bent vroeg vanavond! Ik ben zelfs nog op en achter de computer.
Wat je echter zegt is, dat ALLE downloads van Bittorrent niet door jou geopend kunnen worden, ook al is alles tot de laatste byte binnengehaald? Als je in je download directory kijkt, zie je dan alle samenstellende bestanden daar staan? Ik ga nu eerst zelf eens die T-0.3.7 proberen. Je hoort nog van me.
Joop

Ik merk net dat ik het alleen heb bij nieuwe torrent files die ik wil doen. Ik open net een oude en die doet het gewoon.....:)

Ik heb via jouw T-0.3.7 ook enige bestanden binnengehaald, waaronder just for fun real 10 gold 12MB in 6 min. Was daarna probleemloos te installeren. Ook een anim geprobeerd met hetzelfde resultaat. Heb niet op de datums gelet. Kan het iets met SP2 te maken hebben?
Joop

Nu je het zegt, ik heb die sp2 niet erop gezet maar wel een paar kleine update's laatst. Maar goed een oude torrent die ik net openede staat nu ook weer op Connecting to Peers......

Ik zal eens naar een nieuwere zoeken en die proberen. Ik heb ondertussen wel zo even SP2 geinstalleerd. Eens kijken wat het allemaal doet
Joop

Soms reageert het downloaden alleen als je hem eerst opslaat. Als dat niet nodig is, schiet hij bij dubbelklikken er al gelijk doorheen. Anders met rechts erop klikken en kiezen voor 'opslaan als'. Nadat het dan is opgeslagen vraagt het zelf 'openen', en kan je het downloaden beginnen.
Joop

Geplaatst door devasish85
Elke keer als ik een torrent wil openen met Bittorent T-0.3.7. krijg ik te zien staan....

ERROR (01:34)
C:\Documents and Settings\Pc\Bureaublad

Wat doe ik verkeerd, ik gebruik al zo lang bittorent maar dit nog nooit meegemaakt...

:confused:

Open je de torrent op de site? Je zou kunnen proberen om hem eerst op te slaan en dan te openen.

Heb ik ook allemaal al geprobeerd, maar gewoon weer hetzelfde melding. En als ik het met een andere bittorent client open zegt die weer Bad File, en dat ook met welke file ik het ook open..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan