Bittornet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stinuz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2003
Berichten
1.245
Hallo, weet iemand hoedat je zelf een Bittorent-bestand kan maken, ik had ergens gelezen dat dat met het programma Complete dir moest, maar die kan ik nergens vinden.
 
Laatst bewerkt:
In je titel staat bittornet, in je vraag botttorent:rolleyes: Dit maakt het voor niemand makkelijker denk ik.

Ik denk dat je Bittorent bedoelt?
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Tanja1968
In je titel staat bittornet, in je vraag botttorent:rolleyes: Dit maakt het voor niemand makkelijker denk ik.

Ik denk dat je Bittorent bedoelt?

Sorry, niet gezien, al geëdit
 
Geplaatst door buffy
Ik neem aan dat het over BitTorrent gaat. Hoe je een torrent maakt (en uploadt) wordt overduidelijk uitgelegd in de uitmuntende BitTorrent FAQ and Guide van Brian Dessent: How do I create a new torrent (share a file I have with others)?

Heel erg bedankt, het maken van het bestand is nu gelukt:), maar ik heb geprobeert hem te downloaden en nu kan hij geen peers vinden, hij staat steeds op ''connecting to peers'' maar hij kan er blijkbaar geen vinden:(

Hoe is dit op te lossen of wat doe ik fout?
 
Laatst bewerkt:
Ik sanp nu wel mijn 2e probleem, ik moest de torrent eerst uploaden naar een tracker enzo, maar u heb ik weer dit probleem (Zie bijlage).
(Ik ben op dit moment de enige met deze torrent op mijn computer)
Weet iemand wat ik nu weer fout doe?
En wat houd seeden eigenlijk in?
 

Bijlagen

  • bittorent fout.jpg
    bittorent fout.jpg
    11,9 KB · Weergaven: 42
Laatst bewerkt:
Ik heb ook al geprobeerd naar mezelf te Uploaden en dan van mezelf te downloaden, maar dat lukt blijkbaar ook niet, of kan dat even duuren?
 

Bijlagen

  • bittorrent fout 2.jpg
    bittorrent fout 2.jpg
    20,7 KB · Weergaven: 41
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan