Bittorrent download Snelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pretender

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2003
Hallo, is het mogelijk dmv van een progje of instelling ofzoiets de downloadsnelheid van bittorrent te verhogen. Het downloaden gaat nu met ongeveer 5-9 kb/sec. Ik heb chello classic. Is dit mogelijk het verhogen of kan het gewoon niet. Ik heb al een beetje gezocht hier o helpmij maar iets bruikbaars kon ik niet helemaal vinden

Dit is voor zover ik weet niet mogelijk. Meestal gaat de snelheid van Bittorrent na een tijdje omhoog.

bittorrent is op dit gebied wat onbetrouwbaar qua speed ik zou een ander proberen mogelijkheden zijn overnet of emule

Controleer of je wel data geeft! Na ongeveer 5 MB moet je upload snelheid ook goed genoeg zijn.
BitTorrent werkt namelijk met: Als je niks geeft, krijg je ook niks (of amper wat)
Misschien zijn er ook niet genoeg seeds die het bestand aan je geven.

Ok zal is een ander programma proberen, mischien gaat dat sneller.

Geplaatst door jesba
bittorrent is op dit gebied wat onbetrouwbaar qua speed ik zou een ander proberen mogelijkheden zijn overnet of emule

Met de snelheid van Bittorrent heb ik juist erg goede ervaringen. Na een minuutje of 5 op +/-90kb/s

hallo Pretender

Ik gebruik zelf ook bittorrent en heb nix te klagen over de snelheid. Ik download alles met het programma BitTorrent-experiment-S-5.8.7-w32install (te vinden op suprnova.org). Hier kan je de upload snelheid zelf instellen en als je die naar het laagst mogelijke zet (3kb/s) gaat je download snalheid omhoog.

Geplaatst door mas
hallo Pretender

Hier kan je de upload snelheid zelf instellen en als je die naar het laagst mogelijke zet (3kb/s) gaat je download snalheid omhoog.

Mar wat vul je dan bij de rest in?
o.a. bij: settings for ......?
en het aantal downlaods, op hoeveel heb je die staan?
En het zijn ook kB/sec en geen kb/sec zoals jij zegt, dus wat moet ik dan invullen?

Jolanda

Hoi

Ik heb bij settings for : dialup/isdn staan, bij Upload rate 3 kB\s :) en Max uploads gewoon op 2 laten.
Ik haal binnen 1min15sec een snalheid van 30 kB\s en het blijft ook zo hoog :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan