Bittorrent error

Status
Niet open voor verdere reacties.

Egel007

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2007
Hallo,

Ik heb sinds een tijdje last van een error waardoor ik niet meer fatsoenlijk kan werken. Mijn Bittorrent heeft het een (ong.) maand goed gedaan (na een complete re-install van windows XP), en nu krijg ik wéér de error:
"Er zijn onvoldoende systeembronnen om aan de aanvraag te kunnen voldoen."
Na een reboot van de computer werkt alles weer even, maar na enkele minuten begint het gewoon weer van voor af aan. Overigens, wanneer ik doorwerk als de error al enkele keren tevoorschijn is geweest, gaat de computer ook raar doen. Weergeeft hij alles slechter, en ben ik toegeneigd naar een reboot.

Heeft iemand hier een oplossing voor?
Bij voorbaat dank, natuurlijk.

Hoeveel werkgeheugen heb je? (MB, GB,...) (Is je hardeschijf niet te vol?)
Kijk ook even naar je " Virtuele " geheugen. Misschien dat die op den duur ook vol loopt.

Werkgeheugen is de DDR?
Dan is het 2 GB, geloof ik.

En waar kan ik het virtuele geheugen vinden?
Lijkt me overigens nogal sterk dat het daar aan ligt, al na een maand.
Hij heeft het voorheen ook altijd goed gedaan, maar de laatste tijd blijft het na elke complete re-install van de PC voorkomen, hoewel het nu pas eergisteren is begonnen, denk ik.

De harde schijf is overigens nog lang niet vol. ;)

Laatst bewerkt:
Heb je na de nieuwe Windows installatie ook alle benodigde drivers geinstalleerd?

Zover ik weet wel.
Overigens zijn er ook geen vraagtekens te zien bij hardwarebeheer.

Misschien is het een idee om over te stappen naar een ander torrentprogramma?
Ik gebruik vuze (ook wel azureus downloads genoemd) en als je hier een error krijgt krijg je alleen rechtsonderin een balkje met daarop de error misschien iets minder frustrerend?
Als je tenminste die error dan nog krijgt.
Ik krijg er alleen altijd eentje op het begin maar dat heeft iedereen volgens iemand die ik ken die heeft die error ook maar daar hoef je je niks van aan te trekken:D

Nee, ik gebruik Avast.

@Patrol man,
Het probleem van de error is niet dat ik hem zie, of weg moet klikken, maar dat de downloads ermee stoppen. Alles wordt stilgelegd na de error. Maar ik zal er eens over nadenken, ik heb eigenlijk liever dat er een oplossing is zodat ik mijn Bittorrent gewoon kan blijven gebruiken zoals ik altijd heb gedaan. :)

Heb je dan toevallig 2 harde schijven?
Ik heb dat namenlijk wel en bij sommigen torrents van mij stopt hij op gegeven moment en krijg ik een error over cyclishe nogwat.
Ik weet niet precies meer hoe het heet maar het komt denk ik omdat mijn vuze op schijf c staat en mijn torrents waar naar ze moeten verplaatst worden op de d schijf moeten (denk ik hoor).
Maar in ieder geval dan gaan ze niet meer verder en kun je ze net zo goed weggooien.
Heeft dit misschien iets met jou fout te maken?

Uh, ik heb wel 2 harde schijven ja. Maar mijn torrentprogramma heb ik geïnstalleerd op de C-schijf en mijn torrents worden ook opgeslagen op de C-schijf. Alleen is mijn error dus:
"Er zijn onvoldoende systeembronnen beschikbaar om aan de aanvraag te kunnen voldoen."
En op dat moment kan ik de downloads inderdaad net zo goed weggooien, tenzij ik de pc opnieuw opstart. Maar dan krijg ik na enkele uren in dit geval weer hetzelfde probleem. :confused:

Even een bumpje, want het probleem is nog steeds niet opgelost en verder denk ik dat het niet aan Bittorrent ligt.
Ik merk de error wel aan Bittorrent, maar zodra die er een tijdje staat, gaat vervolgens mijn hele computer niet meer goed functioneren. De screensaver krijgt een error (hij werkt niet), wanneer ik internet opstart zie ik nergens tekst, alleen maar lijntjes waar de teksten hoorden te staan en ook bij het afsluiten zie ik geen tekst, alleen lijntjes. Na het opnieuw opstarten doet hij het wel weer gewoon goed. Heel vreemd, maar ik kan zo niet fijn werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan