Bittorrent veroorzaakt Windows errors?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Systemizer X100

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 mei 2003
Berichten
1.636
Ik was laatst aan het downloaden via Bittorrent, en na het downloaden dacht ik even GTA 3 te spelen, maar ik kon m niet opstarten. Ik kreeg een of andere error, met een aantal cijfertjes, zoiets als 0x000000.
Heel raar, ik kan dan trouwens ook niet meer het internet op. Niet meer op MSN, geen enkele website reageert meer.
Het enige wat ik kan doen is mijn computer opnieuw opstarten, en als dat niet werkt moet ik even de pc uitzetten, en later weer aan.

Is dit normaal met Bittorrent? Ik gebruik Azureus, maar ik had dit ook met BitTornado, BitComet en ABC.

Kan ik er wat tegen doen? Of is het het modem dat overhit raakt ofzo?
 
bittorrent ( of eigenlijk elke torrentclient) vreet de snelheid van je pc weg en maakt ontzettend veel verbindingen met internet.

Mogelijk zit het probleem daar.
 
Al gechecked op virussen & spy/malware?
BitTorrent kan je ook gewoon uitzetten, daar kan toch het probleem niet inzitten?
 
In mijn ogen kan daar wel zeker het probleem in zitten, kijk maar eens naar de gebruikte bronnen nadat bittorrent is afgesloten. En type in de dosbox maar eens netstat en zie dan dat er nog een hele tijd een heleboel verbindingen open staan!
 
Handig commando, zeker iets om in de gaten te houden dus :)
 
Het allerhandigst is eigenlijk met de switch -b erachter dan zie je welke verbinding welk programma gebruikt ( eh...of andersom natuurlijk :) )
 
nou het gaat nog wel verder, zelfs als je het bitorent progje neit opstart komen alsnog die verbinding op den duur allemaal te voor schijn.
Helaas......
Maar het heeft inderdaad niets met virus of spyware te maken, alhoewel het nooit kwaad kan dit in de gaten te houden, btiorent is een geweldige manier van downloaden maar je zou er eigenlijk een 2e pc moeten naast zetten om de rest te doen.
 
jjw, ik ben het helemaal met je eens!!!

ben ik blij dat ik er drie hier in huis heb!!!:p :D :)
 
Geplaatst door jjw
nou het gaat nog wel verder, zelfs als je het bitorent progje neit opstart komen alsnog die verbinding op den duur allemaal te voor schijn.
Niet mee eens, ik heb ook bitTorrent geïnstalleerd maar heb geen last van verbindingen die open staan of blijven staan (en reken maar dat ik dat in de gaten houd).
Dat neemt niet weg dat de mogelijkheid er is maar is dus niet per definitie zo.
 
Ik heb ook nooit problemen met bittorrent. :thumb:


dutchdavid schreef:
bittorrent ( of eigenlijk elke torrentclient) vreet de snelheid van je pc weg en maakt ontzettend veel verbindingen met internet.

Ook dit kan je zelf in de hand houden met een goede client, mijn voorkeur is bittornado.

Systemizer X100,
Zit het probleem niet ergens anders !
gooi anders eens wat progjes uit de msconfig die mee opstarten.

groetjes speedtouch
 
Ik zeg erbij, ik gebruik het niet, ik weet ook niet welke bitorent mijn kennis gebruikt maar ik zat daar vd week en na een herstart kwam de net geinstaleerde zonelabs met de melding dat er allerlij ip adressen wouden inloggen op de poort van het bitorent progje.
Dus vandaar dat ik dat zeg, dit zou dan toch inhouden dat al die clients zien dat de server, bitorent toch weer is gestart, anders komen ze zich niet aanmelden.
Maar goed, dit zal mischien verschillen per bitorent.
Dat weet ik niet.

Voor de rest heb ik niets gezegd over problemen, alleen maar de ondervindingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan