BITTORRENT weigert dienst op kantoor !

Status
Niet open voor verdere reacties.

vroemvroem21

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2008
Berichten
7
Ik download torrents met BITTORRENT. Werkt absoluut prima thuis maar op het werk wil ie niet downloaden. Ik krijg dan steeds een rood pijltje.

Mijn collega aan de overkant kan wel downloaden (hetzij van nieuwsgroepen). Wie weet welke poort ik waar moet openzetten om hier toch te kunnen downloaden. We zitten hier uiteraard in een netwerk...:rolleyes:

Wie kan me helpen?

Ik heb WINDOWS VISTA entreprise
 
Ben je beheerder van het netwerk? Ik denk dat als je dat niet bent dat je daar geen toestemming voor hebt. Lukt het wel met instaleren van bittorent?
 
Nee, ik ben geen beheerder. We zitten hier met 1300 mensen op het netwerk. Verder kan ik gewoon alle programma's installeren dus ook bittorrent zelf...
 
Dan zou je het aan de beheerder van het netwerk mogen gaan vragen.
Als hij iets heeft ingesteld dat het tegenhoudt dan zijn wij niet degenen die jou er bij gaan helpen om er omheen te komen.
 
Vragen kan ik niet echt doen..:shocked:

en of hij speciaal iets heeft ingesteld om net Bittorrent te desactiveren lijkt me sterk. Met andere P2P programma's gaat het ook niet... Dus er zal ergens een poort dichtstaan die hij alleen kan openen of zo...?:(

Ach ja, moet ik me eens gaan toeleggen op nieuwsgroepen of zo.:confused:
 
Wat voor een werk doe je, als je tijd hebt om te gaan zitten downloaden voor
eigen gebruik....:shocked: Ik kom ook bij jullie werken !! :D:D:rolleyes:
 
Wel, we zoeken nog collega's hoor..:thumb:

Nee, m'n collega downloadt via nieuwsgroepen en hij schept op dat hij soms tegen 1000kb/s !! downloadt. Hij downloadt altijd volledige DVD's en klaagt dan dat zijn externe harde schijf steeds vol is. :eek: Hij is zelf geen beheerder maar kent wel meer dan ik van downloaden enz... Alleen beweert hij dat het niet gaat maar ik geloof 'm ni echt.

Ik doe het dus via torrents en zou ook aan hoge snelheden kunnen downloaden maar jammer genoeg wilt BITTORRENT niet werken... :(

Wie helpt ? ;)
 
Laatst bewerkt:
Wij gaat niet helpen om de beveiligingen welke in het netwerk bij jou op het werk zijn ingesteld te omzeilen.
Dit zal, als je het wil, toch via de systeembeheerder geregeld moeten worden.
 
Er moet een oplossing bestaan.... Er is altijd een oplossing. Hoe hebben die beheerders dat beveiligs bv ?

It has to work :p
 
Zoals de moderator net zij, dat we je niet gaan helpen om de beveiliging te kraken. Ik raad je aan om bitlord of utorrent te downloaden.
 
Maar jullie mogen altijd helpen hoor... Lukt het met deze 2 programma's dan wel ?:shocked:
 
vroemvroem21, wij zijn duidelijk genoeg geweest.

Wij gaan niet helpen met het omzeilen van de beveiliging.
Als je wil downloaden via bittorrent dan mag je dat bij de systeembeheerders na gaan vragen.
 
Nee, met die programma's werkt 't ook niet...

Een laatste vraagje : Zouden jullie deze "beveiliging" kunnen omzeilen? just for the record...:eek:
 
De beveiliging zal gerust op een één of andere manier te omzeilen zijn. Lijkt me dat het duidelijk genoeg is, dat wij daar niet aan mee werken. Deze topic ga ik ook zo van een zeer mooi slot voorzien.
rolleyes.gif
 
Laatst bewerkt:
Da's Mijn slotje :evil:

(thanx)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan