BitTorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is best wel een fijn programma en werkt net zoals kazaa. Alleen is dit veel kleiner en zit er geen zoekfunctie ingebouwd. Andere mensen die hosten het gene wat je wilt downloaden en daar download je het bestand dus van. (met soms snelheden van 400kb/s als je geluk hebt)

De bestandjes die je nodig hebt om via bittorrent te downloaden zijn zo rond de 15kb en die kun je weer met bittorrent gebruiken als je die geinstalleerd hebt.

Je dubbelklikt dan op het bestandje van 15kb, kiest de map waar het spel/film/applicatie e.d naar gedownload moet worden en de download begint binnen enkele seconden (mits iemand het bestand dat je download host)

Ik heb nog wel een link waar je die beginbestandjes kunt downloaden maar weet niet of dat hier mag. (Moderators?)

Ik hoop dat het duidelijk is want ben net wakker :8-0:

Bittorent, ik heb het gebruik en soms nog, maar ik kwam niet verder dan het downloaden van populaire amerikaanse series, wel leuk alleen lopen ze in de states voor op Nederland en tja dan is Rachel(friends) inmiddels al bevallen en captain Picard zit inmiddels in de vut evenals Janeway, etc,etc...

groetjes

Ik heb ook bittorent, maar weet niet zo goed waar bestanden te zoeken, ik las dat dat gewoon met google kan????
Groetjes Jolanda

Ik vind het helemaal niks .Lekker makkelijk moet je met google alle links gaan zoeken.Ja ik kon wat amerikaanse series downloaden maar wat ik heb hier nou aan .Verder vond ik wel films en een paar games ,maar dingen die op een makkelijker manier ook wel te vinden is.

Ik denk dat je dan nog niet goed gekeken hebt, want met google vind je dus sites waar ik-weet-niet-hoeveel links op staan naar sites die enrom veel verzmalingen hebben met films, dvd's, games, muziek enz.
En er staan zelfs de nieuwste films op, die hier nog niet eens draaien soms.

Jolanda

Had inderdaad niet helemaal goed gezocht

Maar ik heb nu een website gevonden waar al die sites op staan.Niet de bittorentslinks maar een overzicht per categorie van de sites waar wat te vinden is.
Mag dit hier niet vermelden vandaar.
Helaas zijn ze wel eens niet bereikbaar.
En het zoeken is ook wat lastiger.

Verder je moet dit niet gebruiken natuurlijk voor puur nederlands dingen.Die zijn er erg weinig.

Verder krijg bij sommige een error .
attachment.php

Wat doe ik verkeerd?

Bijlagen

• bit torrent error.jpg
    bit torrent error.jpg
    20,1 KB · Weergaven: 98
Ja, ik wil ook verder gaan bet downloaden van een spel. Maar lukt nog niet echt.

Tracker should be working for most of you, it moved several times a day today so that is why you received some tracker errors. Friday everything is back to normal, our nice contact in Signapore was kind enough to help us out. The Forum will be back up soon, we are restoring the backup, so expect everything to be back to normal this weekend, thanks for your support and patience we really appreciate it. - Suprnova -

Zal het straks nog maar eens proberen dan :)

Nu daar ook niet meer.
.En andere keer mischien.Krijg hier alleen maar die melding.
Een goede zoekfunctie heeft deze wel.
Maar kijk
hier Daar lukt het nu ook niet.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan