BitTorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maiwand

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2004
hallo, ik gebruik bittorrent shadow.
kijk ik heb iets gedownload van een site maar mijn pc viel uit en nu weet ik niet hoe ik de download moet hervatten kan iemand mij helpen?

Als je het programma opstart, gaat de download dan niet automatisch verder?

nee er komt te staan choose torrent to use.
ik zal wat duidelijker zijn.
kijk ik gebruik BitTorrent (SHADOW's Experimental)
ik heb een film van suprnova gedownload ergens tot 436 mb maar m'n pc viel uit.hoe kan ik nu de download daarvan hervatten?

Zei even wat Tattoo-lover zei! Ik snap je wel hoor, maar weet niet of dat kan, ken het progje niet! Maar normaliter zou de download door moeten gaan! Misschien is het in een van je opties te vinden, en anders heb je pech...

tja bedankt voor je moeite maar kan iemand anders mij helpen?

Volgende keer kan je beter de download file opslaan als, dus klik aan met de rechter muis en opslaan als, zet hem nu weg in de map waar je de download wilt hebben.

Soms kan je de download weer opstarten in jou geval door dezelfde download aan te klikken en verwijs hem naar de map waar je download staat choose torrent to use., als het goed is staat daar een onzichtbaare file, die herkent je dowload en zal vervolgens de download verder vervolgen.
Let op als je de poorten heb veranderd van de client ( SHADOW) zet deze zoals ze bij de eerste download heeft gestaan.

groetjes speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan