bittorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.
Typ in het zoekvak van Google

torrent

en laat 'm zoeken.

(Er zijn meer wegen die naar Rome leiden, dus het bovenstaande is slechts een van de vele zoekmogelijkheden)
 
Download Torrentsearcher eens, die zoekt verschillende sites af.
 
er bestaan honderden, wat zeg ik duizenden torrent search sites..bij sommige moet je je aanmelden, maar er bestaan er ook waarmee je gewoon kunt zoeken.
zoek en gij zult vinden
 
ik heb bij bitcomet en download aanstaan maar hij is heel erg traag tussen de 1-20 kb/s
ik heb zelf eensnelheid van 2048/356
en alle peers die hij download zijn locaal........:(


ik heb als modem een zyxel prestige 2602H-61C
ik heb al op verschillende sites gekeken en ook al port forwarding toegepast maar hij gaat niet sneller :<!


hebben jullie ideeen????????:8-0:


sorry dat ik hem hier tussen zet maar ik kan hem nergens anders inzetten dan blokkeert het
 
Kan kloppen,
mijn ervaringen met Torrentfiles zijn ook wisselend. De snelheden varieren van 5 tot 120 Kb/s. De snelheid waarmee de meeste binnenkomen bedraagt zo' 45 / 50 Kb/s terwijl ook ik een 2 MB downstream abbo heb.
 
gelukkig heb ik nu het probleem gevonden: het was hoogstwaarscijnlijk mijn firewall van norton die veel verbindingen blokkeerde..
nu heb ik allen een ander probleem>mijn verbinding word er steeds uitgeknikked<had ik al eerder last van>:eek: :confused: van ht ene in het andere probleem
weet iemand hoe ik dat kan verhelpen????
 
Laatst bewerkt:
dat van 40/50 kb/s gemiddelde download klopt.
maargoed wat wil je, gratis een geweldig spel verkrijgen of 50 euro in de winkel dokken voor een spel dat achteraf een flop blijkt :p of niet aan je verwachtingen voldoet.
 
Geplaatst door jgroteb
gelukkig heb ik nu het probleem gevonden: het was hoogstwaarscijnlijk mijn firewall van norton die veel verbindingen blokkeerde..
nu heb ik allen een ander probleem>mijn verbinding word er steeds uitgeknikked<had ik al eerder last van>:eek: :confused: van ht ene in het andere probleem
weet iemand hoe ik dat kan verhelpen????

Als je een zyxel 2600 serie modem hebt wireless of met een staartje doe dan een firmware uodate en je probs zijn weg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan