BiZZdesigner

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stanley19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Hai,

Als ik de kleurenview inschakel bij BiZZdesigner
Krijg ik 2 foutmeldingen:

Wat kan dit zijn?

Grts

Stan
<zie bijlage>

Bijlagen

• 2foutmeldingen.jpg
    2foutmeldingen.jpg
    27,6 KB · Weergaven: 119
Het kan zijn dat de DLL's die genoemd worden niet up to date zijn of dat het programma ze niet correct kan gebruiken. Zoek naar de nieuwste versies van die DLL's en installeer deze.

Misschien wat hulp bij het zoeken:o GOEDITOR.dll kan ik niet vinden namelijk

Dat lijkt mij ook een programma specifieke DLL, probeer het dus eens op de site van de maker.

ik heb al contact gehad met de makers

Ik had voorheen Bizzdesigner 8.1 als ik daar de kleurenview gebruikte klapte heel het programma eruit zonder foutmelding.

in de nieuwste versie is dit verholpen want dat probleem ontstond bij win 95-98 en 2000

Dus die nieuwe versie heb ik nu.
Die 2 foutmeldingen krijg ik nu dus.
Heb de oude versie helemaal deinstalleerd en regcleaner ingeschakeld. En vervolgens nieuwste versie installeert.

Wat kan nog meer het probleem zijn.
Ik denk niet dat het aan de dll bestanden ligt:8-0:

Ik heb van de cdrom de mfc42.dll overschreven.
De goeditor.dll is de nieuwste dll bestand die ze hebben.

Ik weet het niet meer:rolleyes:

reactie van de helpdesk:

"We zijn er overigens nog niet achter wat de oorzaak van dit probleem is. Hoewel Windows ME door Testbed Studio/BiZZdesigner in principe niet ondersteund wordt (dat zijn alleen Windows 95, 98, NT4sp3, 2000 en XP) hadden ons tot nu toe geen signalen bereikt dat er onder ME een probleem zou zijn. Gezien het feit dat BiZZdesigner geen speciale of obscure Windows-features gebruikt, en normaal werkt onder de andere versies, was de verwachting dat dit ook onder ME het geval zou zijn. Het probleem in "goeditor.dll" lijkt erop te wijzen dat er op grafisch gebied toch een onoverkomelijk verschil is met de andere Windows-versies."

Raar programma dan. Vreemd ook dat ze ME niet ondersteunen (hoewel het de slechtste versie van Windows is)

Kleurenview bizzdesigner

Hallo,

ik werk nu met bizzdesigner versie 9.1, ik kan niet 2 kleurenviews tegelijk openknallen, bijvoorbeeld rollen en functies tegelijk in kleur, maar in 2 sublegenda's.

weet iemand waarom mij dit nu niet lukt, maar in versie 7.1 en 8.1 wel??

Alvast bedankt, gegroet

Het antwoord weet ik niet maar wat ik wel weet is dat het op Helpmij niet toegestaan is om je vraag in die van iemand anders te stellen. Tevens is het topic uit 2004.

Graag een eigen vraag aanmaken :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan