Black Hawk Down

• Onderwerp starter Onderwerp starter jjw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
Weet iemand of er ook secrets in Black Hawk Down zitten.

Geheime codes ofzo....
Of patches die je mischien kunt downloaden.
Nou wil ik dat het liefst niet doen vanwege eventuele problemen maar een simpele manier van iest intypen zoals dat vroeger wel eens kon????

Het is trouwens een geweldig spel om te spelen, vooral al die missies.....

Phhh zeaar en moeilijk soms...
Groetjes jarno jjw

ik heb em zelf helemaal uitgespeelt op medium zonder codes en binnen 2 dagen, dus valt best wel te doen, wel heel geining spel ja :)

Betreft: "Trucjes"

Beste lid,

Die trucjes waar je het over hebt, worden cheats genoemd in standaard computertaal. Dus zoek een site waar zogenaamde cheats worden aangeboden. Zoek daar de passende cheats voor je spel. Helaas maak ik nooit gebruik van cheats, dus je zult zelf op zoek moeten gaan (Google).

Nico200

Probleem

Daarom vraag ik ook juist of er iemand wist of er al cheats waren voor dit spel, ik kom te vaak en te veel tijdens het spelen op internet, tegenspelers tegen die gewoon niet kapot te krijgen zijn.
Zelfs als je achte rhun staat met een mes ze in hun rug te steken.

Vandaar, persoonlijk vind ik dat dan de hele charme van het spel verdwenen is, als je niet tegen je verlies kan dan moet je het niet spelen.

Toch bedankt voor je antwoord.

Groetjes jjw

hi qua cheats , check de bekende site's .

en wat de patches betrefd die zijn er al , klik gewoon in het spel op update , je wordt dan naar de juiste site gestuurd .

succes en tot kijkj in een server

[fair] T@IP@N / mitch

hi qua cheats , check de bekende site's .

en wat de patches betrefd die zijn er al , klik gewoon in het spel op update , je wordt dan naar de juiste site gestuurd .

succes en tot kijk in een server

[fair] T@IP@N / mitch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan