black ops 2 loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

thimovdb

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2011
Hallo

Ik heb een vragje ik heb black ops 2 maar hij loopt altijd vast
Bij het begin laat scherm dus als er call of duty black ops 2
onder in het beeld komt te staan en dan moet ik het afsluiten met taakbeheer en dan start die uit zichzelf soms niet altijd opnieuw op dat heeft die met single player multi player en zombies

Aan me laptop kan het nie ligge die is goed genoeg (vin ik) ik heb bij set launch options al een keer dx3d ingetypt voor para meter maar toen deed die het 1 keer en daarna ook nie weer het begint nu beetje vervelend te worden
Kan iemand mij helpen en if zeggen waar het aan kan liggen
Bij voorbaad dank

Groeten thimovdb

(de laptop heeft nivida geforce 2gb 630m intel core i5 3210M 2.5ghz 8 gb ram waar van 4 gb Gaminggeheuge zinn weet nie welke zo uit hoofd en windows 7 premium 64 bitz hoop dat het extra helpt )

Laatst bewerkt:
Hoi,

Denk dat dit komt door de videokaart deze zal niet toereikend zijn om dit game te spelen. En eigenlijk is het ook geen gamers notebook.;)

hoe bedoel je dat die niet toerijkend zal zijn?
hij is officieel goed genoeg toch

Hoi,

De 630 videokaart is niet echt een gamers kaart en een notebook is sowieso minder geschikt om te gamen . Je zou nog het spel op lage resolutie kunnen proberen in ie stellen en te proberen te spelen.

hij komt al niet vedder dan het loading programa en als die het een keer doet dan kan ik gewoon normaal game en heb dan nergens last van maarhij loopt gewoon vaak net voor het menu scherm

en zou het dan mischien kunne dat je de videokaart dan kunt vervangen of zo door een betere? en welke zou ik dan als beste kunne hebbe?

Laptop videokaart zit over het algemeen op het moederbord vast en kun je niet vervangen.

Hoi,

Neem even aan dat het om een legale versie black ops gaat heb je hem al eens opnieuw geïnstalleerd?

laptops zijn gemaakt voor mobiel gebruik...zoiets noemen ze een compromis...
probeer fsx maar eens te laten vliegen op een laptop...
en grafische kaarten hebben allemaal koeling nodig,anders gaan ze langzamer lopen,en uiteindelijk geven ze de geest..
een mooie grote kast,en met 1 case fan die zuigt,in plaats van blaast..
er zijn nou een keer natuurwetten..

ollo

ik heb hem al paar keer opnieuw geinstaleerd en dan heb ik er nog last van heel af en toe na 40keer opnieuw starte ofzo doet die het keer maar dan kan ik wel goed game zonder lags of wat dan ook

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan