Black Ops Multiplayer werkt niet?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnebarrezeele

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 nov 2010
Berichten
1
Hallo,

Ik heb dus black ops gekocht en reeds singleplayer volledig uitgespeeld. (mijn laptop voldoet aan alle eisen om het spel te spelen, dit terzijde)
Nu wil ik natuurlijk MP spelen maar telkens ik dubbelklik op het icoon komt dit tevoorschijn: Steam-fout 'je kunt dit spel momenteel niet spelen, probeer het op een ander moment nog eens'

Printscreen van de foutmelding: http://yfrog.com/n9steamfoutj


Hopelijk kun je me helpen!
Grtz
 
vrees dat de steam servers nog niet helemaal lekker lopen voor deze game, en helaas kun je er verder niets anders aan doen dan wachten tot ze het gefixed hebben.
je kan steam mailen maar dan zul je slechts een standaart mailtje terug krijgen waar een soortgelijke boodschap in staat als dat je ''even" moet wachten en t later nog eens moet proberen.

steam is een prima systheem om via te kopen en te spelen, maar, als er iets niet goed gaat dan sta je ook vaak een beetje machteloos. dus, dat wordt iedere dag even proberen en nu maar hopen dat ze het snel fixen.

heel veel succes en dat dat maar snel mag gebeuren. er valt niets over een tijd te zeggen, kan zijn dat t vanavond al werkt, maar t kan ook zijn dat dit vele dagen gaat duren of zelfs langer.

leon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan