Black ops voor xbox 360

Status
Niet open voor verdere reacties.

iplaynaked

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 nov 2010
hallo,
me kleine broertje en me vader hebben een paar dagen geleden in Fnac black ops gekocht.
de enige probleem is me broertje heeft het franse versie gekocht :(
ik spreek geen frans en nu nemen ze het ook niet meer terug
op de ticket staat dat ik 15 dagen heb om te ruilen maar ze laten me niet
ze zeggen eens het open is kan je het niet meer opnieuw gebruiken
ik snap niet wat ze daarmee bedoelen maar ik denk dat het over de code van 2 dagen gratis gaat
ik heb die code nog niet gebruikt en maar 1 keer de spel op de menu gezien
dus weten jullie een oplossing?
is er een manier om te tonen dat die code nog nie gebruikt is?
of moet ik alles weer vast maken met tape en terug geven?

alvast bedankt

Dit is al behandeld HIERZO.
Ik weet niet of het om het zelfde gaat?

grtjs jjw

Welkom op Helpmij.nl

Ja dat was je broertje die al dezelfde vraag gesteld heeft.

Ik kan ze wel begrijpen.Je kunt wel zeggen dat de code niet gebruikt is maar dat moeten ze dan maar klakkeloos van je aannemen?

Daarbij zal het vast wel in de voorwaarden staan.En hadden jullie(met alle respect)beter moeten kijken naar de game.

Ik kan ze wel begrijpen.Je kunt wel zeggen dat de code niet gebruikt is maar dat moeten ze dan maar klakkeloos van je aannemen?

Daarbij zal het vast wel in de voorwaarden staan.En hadden jullie(met alle respect)beter moeten kijken naar de game.

je kon niks lezen op de game door de doos erond
en ja ik breng het terug na een halve uur ofzo
ze kunnen toch gewoon een engelse CD geven zonder de code
het is een gewone 2 dagen gratis online code

Nou ik zei het al tegen je broertje, ik kan het eigenlijk niet begrijpen, ik snap dat het wederzijds risico is maar zo'n verkoop bedrijf verdient genoeg om dit soort zaken goed af te handelen en er een compensatie tegen over te stellen. Dus nee, ik zou het niet accepteren. Volgens mij moet er ook een mogelijkheid zijn om te controleren of de code al gebruikt is, ik zat al even snel op de xbox site te kijken maar kwam niet zo snel wat tegen. Waar is deze code precies voor? Voor een xbox live account?

grtjs jjw

En misschien een beslissing voor de moderator, maar HIER word ook gesproken over de zelfde kwestie, misschien niet handig voor zowel de topic starter als ons. Misschien moet er 1 gesloten worden. Dit is maar een voorstel van mijn kant om het overzichtelijk te houden.

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan