black ops

Status
Niet open voor verdere reacties.

robertob

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2010
Ik heb black ops maar het werkt niet en ik snap niet precies waarom:

Systeem:

Vista 64 bit

ASUS EN9500GT (videokaart)

AMD Athlon 64 processer 3400+ 2.2 Ghz

lijkt me goed genoeg en zo niet zal het denk ik de processer zijn iemand een idee welke ik dan zou moeten aanschaven die ook in het socket past met verstand van hardware is namelijk crape.

Woooow ik denk dat intel/amd weer lekker gaan verdienen aan Black Ops, iedereen heeft een nieuwe pc nodig.

Wat werkt er precies niet krijg je een foutmelding of is hij heel traag. A.u.b meer details

(minimaal 2.6 Ghz is bij jou 2.2 Ghz)

Laatst bewerkt:
Krijg je een melding? Welke?
Lukt het installeren wel?
Start het spel uberhaupt op?
Vragen, vragen..

hij heeft 64 bits windows versie en gebruikt hij 32 bits heeft hij veel meer ram over voor games

haha, leuk gedacht maar 64 bit kan alleen maar meer geheugen adresseren dat betekend niet dat hij meer gebruikt. ik denk eerlijk niet dat het aan je processor licht.
probeer nieuwste drivers te installeren en directx. ik weet niet of het werkt maar het valt te proberen.

De site van Crashher hier boven mij is een goeie site waar je kan kijken of je pc ook daadwerkelijk het spel kan runnen. Wat is je perciese ram?

dat gaat ovr de specificaties van de pc. mar als je pc de specs nie haald start call of duty blackops tog op zijn minst wel op en gaat tijdens het spel laggen.

Bij mij is het een fail bij CPU
CPU
Minimum: Intel® Core™2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 or better
You Have: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T6600 @ 2.20GHz

dat gaat ovr de specificaties van de pc. mar als je pc de specs nie haald start call of duty blackops tog op zijn minst wel op en gaat tijdens het spel laggen.
Wie heeft er gezegt dat hij niet opstart?

Dit is al de zoveelste persoon die niet kijkt naar de systeemeisen en de eigenschappen van zijn pc.

Eerst kijken of je pc het spel aan kan voor je het koopt.

Dat wordt dus een nieuwe pc voor TS.

3400+ is ook een single core. Dual core wordt vereist.

Aangezien de TS zelf nog niet gereageerd heeft, kunnen we daar misschien beter even op wachten, voordat we allemaal conclusies trekken op basis van verzinselen.

wel, werkt niet... start niet op.. lijkt mij wel logisch maar idd is het wachten tot de topic starter reageert :cool:

mar als je pc de specs nie haald start call of duty blackops tog op zijn minst wel op en gaat tijdens het spel laggen.

Neen...Als je hardwarematig echt niet voldoet gebeurt er of niks(evt foutmeldingen) of een zwart scherm(En das ook niks).

Het spel installeerd gewoon, start bij singelplayer op maar loopt vast wanneer er in je beeld komt press any key.
Bij multiplayer gaat die conecten krijg ik al de optie maar zodra ik er 1 aanklik loopt het vast.
In beide gevalen geeft taakmanger weer programma reageerd niet.

Was al bang dat het de CPU zal zijn maar als deze wordt overgeclockt naar 3,0 ghz zou het spel dan wel werken?
Spel hoort btw wel op singel te werken wat als ik hem op me stage op i3 pc instaleer start singel gewoon op en kan ik gamen maar deze pc mag ik dan niet overkopen.

Call of Duty Black Ops:
MIN. System Requirements
Intel Processor - Pentium Dual Core E6500 2.93GHz
AMD Processor - Athlon II X2 260
Nvidia Graphics Card - GeForce GTS 240
ATI Graphics Card - Radeon HD 3870
RAM Memory - 2 GB
Hard Disk Space - 12 GB
Direct X - 9

Ook al overklok je je CPu naar 3.00 Ghz. dan zal hij nog niet werken.
Je hebt MINIMAAL een dual core cpu nodig. en jij hebt een Singlre core(had ik volgens mij al gemeld.) Een i3 is een DUAL CORE Ook je videokaart is te zwak.
Je hebt gewoon een nieuwe pc nodig om het te spelen. Punt uit. :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan