Black ops?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Screwed

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2011
Hey, ik wil Black Ops op de PC gaan kopen maar ik weet niet zeker of mijn computer dat spel wel aankan, iemand anders die het wel weet?

PC is ong 1,5 jaar oud.
CPU: Pentium(R) Dual-Core CPU E5200 @ 2.50GHz
RAM: 3.7 GB
OS: Microsoft Windows Vista Home Premium Edition Service Pack 2 (build 6002), 64-bit.
Video Card: GeForce 7100 / nForce 630i
Free Disk Space: 428.1 GB

Ik had ook gekeken op ''Can you run it?'' en daar zei die dat hij het haalde, maar bij andere spellen die ik wel heb en het doen zegt hij ook dattie het niet haalt, dus ik vertrouw het niet helemaal.

Alvast bedankt.:D

Welkom op Helpmij.nl

Neen...Ik kan je nu al zeggen(zonder verder naar de eisen te kijken want die weet ik wel zo'n beetje)dat die niet speelbaar zal zijn.Je videokaart is totaal niet geschikt om ook maar enige goed game te kunnen spelen

hij zou het wel kunnen installeren enzo, maar het zal niet erg lekker lopen ben ik bang. die site gaat namelijk uit van minimale specs benodigd voor de game, maar dan lagg je wel.

ik denk dus dat je het wel kan draaien, maar dat het niet lekker zal spelen (mede omdat ik zelf een i5 processor heb en 1gb vidkaart en zelf bij mij moet hij op lage details)

Als ik zo de eisen bekijk(min) wordt er toch dit gevraagd:
NVIDIA GeForce 8600 GT of een ATI Radeon X1950 Pro
Intel Core 2 Duo E6600

Als de test dan aangeeft dat die zou voldoen ok ...mijn opmerking"niet speelbaar"zal dan ook meer in het plezier liggen.
Een kostbare game waar je geen schik aan zult beleven op dit systeem

Als ik zo de eisen bekijk(min) wordt er toch dit gevraagd:
NVIDIA GeForce 8600 GT of een ATI Radeon X1950 Pro
Intel Core 2 Duo E6600

Als de test dan aangeeft dat die zou voldoen ok ...mijn opmerking"niet speelbaar"zal dan ook meer in het plezier liggen.
Een kostbare game waar je geen schik aan zult beleven op dit systeem

helemaal mee eens frank, dat is eigenlijk ook wat ik probeerde te zeggen. je kunt hem wel installeren, maar het zal niet goed spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan