Black screen met cursor.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Copchase

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2012
Berichten
220
Hallo iedereen,
vandaag start ik me Windows 7 op, zoals normaal, ik krijg : Windows Starten daarna zwart beeld met muis, maar het bleef er maar staan? Daarna op forums heb ik gekeken die ook het probleem hadden, heb ik eens in Veilige Modus opgestart en explorer.exe verwijderd en erin gezet terug. Mijn processen, msconfig alle taken aan gezet, maar het bleef maar zwart beeld.. Weet iemand hoe ik dit kan wegkrijgen?

Mvg,
Copchase
 
Probeer eens in veilige modus een opstartherstel uit te voeren, hiermee worden beschadigde bestanden die het normaal opstarten verhinderen hersteld.

Ook zou je altijd nog een systeemherstel kunnen uitvoeren om je pc terug te brengen naar een eerder punt waar deze nog wel gewoon wil opstarten
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat heb ik al gedaan, maar hij zei geen fouten gevonden.
 
En een systeemherstel om windows vanaf een eerder punt te herstellen?
 
Dus je hebt wel veilige modus, maar hij komt niet in je normale modus?
 
Ehm heb opstartherstel gedaan maar er worden geen fouten gevonden , ook systeemherstel maar er ook niets gevonden wat nu? Het probleem is bekend en word genoemd als: ''Black screen of death''

Niemand die me kan helpen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe staat het nu met die vraag? Het is misschien een idee de schijf aan een andere computer te hangen en dan de belangrijke data te saven. Daarna een schone windows 7 installatie te doen? Ik vond een filmpje op you tube hoe die fout permanent te fixen, maar daar moet je toch minstens voor in veilige modus kunnen komen. Je moet namelijk daarbij in het register duiken en dat moet je natuurlijk wel kunnen zien ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan