blackberry abonnement

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldvinger

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2004
Berichten
2.120
Hallo,

Mijn dochter heeft een blackberry met een blackberry abonnement.

Omdat het abonnement over twee maanden afloopt is ze al op zoek naar een andere telefoon.
Nu kan zij van haar oom een samsung galaxy krijgen.
Nu mijn vraag:

Kan zij met haar blackberry abonnement ook gewoon internetten en mailen op de galaxy?
Of gaat dat niet omdat zij een blackberry abonnement bezit?
 
Mag ik een domme vraag stellen? Aan wie betaalt zij maandelijks het abonnementsgeld / aan welk bedrijf?
 
Omdat een blackberry abonnement m.i. niet bestaat? Zij heeft bij haar t-mobile een blackberry gekregen / gekocht en als het t-mobile abo afloopt kan zij overal een nieuw abotje afsluiten. Vraag is alleen of de BB qua tijd inmiddels simlock vrij is. Zo ja, dan kan ze volstaan met alleen een sim abotje, zo nee, dan moet ze of de code achterhalen, of bij een nieuw abotje bij ene andere provider een nieuw toestel nemen.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt mijn vraag niet goed gelezen. Ze wilt haar blackberry abbo die afgesloten is bij t-mobile voortzetten op een samsung galaxy toestel. Mijn vraag is of dat kan zonder extra kosten te krijgen
 
Ik denk dat je je vraag ietwat anders had mogen formuleren? Het leek erop alsof zij een (m.i. niet bestaand) BB abonnement had, vandaar mijn vraag wie de rekening stuurt. Als het abotje afloopt dan kan zij sowieso niet meer bellen en internetten, toch? Dan zal zij een nieuw abotje af moeten sluiten.
Het rechtstreekse antwoord op je vraag voor de duur van het huidige abonnement luidt "Ja". Een simkaartje 'kijkt' niet in welk toestel het zit. (Ik ga er daarbij wel vanuit dat het Samsungtoestel simlock vrij is).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan