BlackBerry als WiFi antenne ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nitroray

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2008
Berichten
126
Hallo allemaal!

Ik heb hier een BlackBerry gekregen van een vriendin omdat hij aan de buitenkant op is :eek:
Hij zit onder de krassen en de trackball werkt bijna niet, om de zoveel tijd gaat hij vanzelf de "2" zo'n 1000 x intoetsen. Maar ik wil hem toch gaan gebruiken, nu niet als telefoon, maar wel als WiFi antenne/ontvanger. Is er een manier (misschien met een app) dat ik het WiFi ontvangst wat ik nu ontvang via een internet kaart (die heel slecht bereik heeft, vandaar de BB) internet dat WPA2 encrypted is kan ontvangen via de BB naar mijn PC ? de persoon op kabel haalt zo'n 3,2 MB/s en ik 400 ~ 700 kb/s. Ik heb voor de BlackBerry een USB kabel. maar als ik hem inplug komt de software van BB naar boven en daar kan ik apps mee toevoegen. voor de rest houd het op, want er zit geen mini SD kaart in. Ik denk dat ik dat toch niet nodig heb.

Iemand een idee ?

Mvg, Ray
 
Laatst bewerkt:
gaat niet lukken - of in ieder geval niet snel en betrouwbaar.

usb wifi dongle?
of een netwerkkaart mini-pci-express?
 
gaat niet lukken - of in ieder geval niet snel en betrouwbaar.

usb wifi dongle?
of een netwerkkaart mini-pci-express?

Jammer! :(

heb een netwerk kaart pci, maar deze heeft bijna geen ontvangst.. het is een "Sitecom WL-171" ik moest zelf een driver installeren, maar de software liep soort van vast (ik denk door de x64 compatibiliteitsproblemen) maar de drivers gebruikt windows vista nu wel.. Hoop dat iemand een oplossing heeft.. kan ik misschien de antenne uit de BB slopen en die op de WiFi kaart aansluiten ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan