BlackBerry App-World

Status
Niet open voor verdere reacties.

BlackBerry

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jan 2011
Berichten
2
Hoi ik heb opeens geen Appworld dingen meer :/ hoe kan dit? En hoe kan ik deze er weer terug erop doen?

Ik ben al op de site van BB geweest, en hier vragen ze om een paypal account.
En ik heb ookal de fabrieksinstellingen van mijn tel terug gedaan, en ik hem heb nog steeds niet.

Help???

xx
 
ga met je blackberry naar www.blackberry.com/appworld/download dan kun je hem opnieuw downloaden. suc6

..
Hoi ik heb opeens geen Appworld dingen meer :/ hoe kan dit? En hoe kan ik deze er weer terug erop doen?

Ik ben al op de site van BB geweest, en hier vragen ze om een paypal account.
En ik heb ookal de fabrieksinstellingen van mijn tel terug gedaan, en ik hem heb nog steeds niet.

Help???

xx

En een paypal account heb ik niet :)
 
probleem

heey, ik heb sinds kort het probleem dat ik via mijn app world op mijn bb bold 9780 geen apps meer kan downloaden, onder de download gaf hij aan dat er een error was opgetreden.

Ik heb op verschillende forums gezocht naar de oplossing, deze zou heel simpel zijn: gewoon de tijd naar automatisch zetten.
Zoals ik al had verwacht werkte dit voor mij niet, dus heb ik van een vriend gehoord dat je de app world dan moet verwijderen en via je browser moest installeren.

Dit deed ik, en kreeg vervolgens het probleem dat ik hem niet kon downloaden (via de browser van mijn BB) door weer een error.
Na wat zoeken lukte het toch, maar heeft hij mij de nieuwste gegeven die met mijn os 6.0.0 niet werkt, en dus de app world die geïnstalleerd is nergens te vinden is.
Ook dit probleem zou kunnen worden opgelost door het updaten van mijn os , maar dit kan niet omdat mijn BB zegt dat ik al de nieuwste versie heb.

Ik ben ten einde raad en kan helemaal niks vinden , zou iemand me hier mee kunnen helpen?
 
Dat weet ik zelf dus ook niet. Heb nog steeds het zelfde probleem. Wordt inmiddels ziek van mijn apps die aangeven dat ik een nieuwere versie kn instaleren maar dit dus niet gaat door het missen van mijn appworld.
 
Dit topic stamt uit 2011 en het is niet de bedoeling hierop te reageren. Om die reden gaat er een slotje op. Uiteraard kan er een nieuwe vraag gesteld worden hierover.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan