Blackberry Bold 9000 wil geen thema's installeren via Desktop Software

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter_1994

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2009
Hallo helpmij,

Ik heb dit ook al op een ander forum gevraagd alleen ik krijg na een paar uur geen antwoord.
Daarom vraag ik het hier ook nog een keer:

Ik probeer sinds gisteren al de hele tijd een thema te installeren via mijn computer voor mijn blackberry bold 9000
Voordat ik dat probeerde heb ik eerst nog even de Desktop Software geupdate tot de nieuwste versie.
Toen ik eenmaal bezig was en had ontdekt hoe dit waarschijnlijk moest, liep ik tegen een probleem aan.

Ik zal het proberen hieronder proberen uit te leggen en welke app ik wil installeren.
Ik wil de app: WinBerry 7 Ultimate installeren via de Desktop Software.
Omdat ik deze niet kon vinden in de AppWorld en wel op het internet op mijn computer, probeerde ik het maar via mijn computer te installeren.

Ik schakel op mijn BB "Ondersteuning voor massaopslag" uit.
Ik sluit mijn BB aan op mijn computer via het bijgeleverde USB kabeltje.
De Desktop Software zegt dat hij een Blackberry toestel heeft gevonden en wil het meteen instellen en inschakelen ofzo.
Dit heb ik ook doorstaan.
Dan als alles klaar is ga ik naar het tabblad toepassingen.
Ik klik daar op "Bestanden importeren" en zoek naar het ALX bestandje en open het.
Het COD bestandje staat in de zelfde map.
Dan zegt ie dat hij het bestand aan het verwerken ofzo is en daarna gebeurt er niets meer.
Onder de status staat wel: Installatie in behandeling.
Alleen er gebeurt echt helemaal niets.
Ik kan ook niet op de knop "Toepassen" onderaan de Desktop Software klikken.

Ik heb hem zelfs vannacht de hele nacht aan laten staan maar zonder resultaat.
Verder heb ik het ook nog met het programmatje: BBSAK geprobeert.
BBSAK zegt dat het thema is geinstalleerd maar als ik eenmaal bij de thema's kijk op mijn blackberry staat hij er niet tussen.

Wie weet hier de oplossing voor?

Alvast bedankt!

Nee, dat nog niet.
Ga ik gelijk even proberen.

EDIT:
Ook bij een ander thema zegt de Desktop Software steeds: Installatie in behandeling.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan