Blackberry Bold 9700 - kan niet op internet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Beste mensen,

Ik heb sinds vandaag een Blackberry Bold 9700 met onbeperkt internet en 300 smsjes voor 30 euro per maand van T-Mobile.
Alleen kan ik alleen via wi-fi op internet :confused: als ik wi-fi uitschakel en ik zet Mobiel Internet aan en als ik dan op internet ga staat er als volgt:

Dit is een Wi-Fi-service. Controleer of uw toestel is verbonden met het Wi-Fi-netwerk en probeer het opnieuw.

Wie herkent dit? en wie weet hoe ik dit moet oplossen?

De Blackberry heeft ingesteld staan dat je via Wifi op internet kan. Ik denk dat er op die mobiele telefoon een optie is, waar je kan kiezen uit netwerken in de buurt (via Wifi dus). Maar als je dat daar instelt, kan je ook kiezen uit "Via mobiele service" of iets dergelijks. Ik weet niet of dat bij de Blackberry ook zo is, maar bij een andere telefoon kon je dat wel zo kiezen.

De Blackberry heeft ingesteld staan dat je via Wifi op internet kan. Ik denk dat er op die mobiele telefoon een optie is, waar je kan kiezen uit netwerken in de buurt (via Wifi dus). Maar als je dat daar instelt, kan je ook kiezen uit "Via mobiele service" of iets dergelijks. Ik weet niet of dat bij de Blackberry ook zo is, maar bij een andere telefoon kon je dat wel zo kiezen.

Nou, ik heb echt haast overal doorheen gebladert, en niks helpt!. ik denk dat ik vanmiddag maar even terug ga naar de T-Mobile shop.. :confused:

Het lag aan me simkaart dat was nog een oude van Orange, Maar toen hun samen gingen werken met T-Mobile dacht ik dus dat ik wel een T-Mobile kaart had, Nu heb ik een nieuwe en hij werkt! ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan