MisterDennis
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 dec 2002
Met het oog op een nieuwe telefoon uitzoeken over een paar maanden, vroeg ik me af wat de verschillen zijn, en welke het beste is, gebruiksvriendelijkste of de meeste apps heeft.
Voorheen had ik een HTC touch met windows mobile.
Touch vind ik helemaal niks!
En windows mobile vond ik ook erg onprettig en onvriendelijk.
Daarna een blackberry bold 9700, waar ik nu os 6.0 opdraai.
De besturing systeem van de torch.
Werkt leuk, maar is toch gemaakt voor de touch er bij....dus soms wat onhandig.
Ik ben zo tevreden over blackberry dat ik wel weer een nieuwe er van wil hebben.
Maar zoals ik nu zie, is alleen de torch nieuwer, maar met dezelfde besturing systeem.
Dus voor mij verandert er dan weinig helaas.
Gebruiksvriendelijkheid van BB vind ik helemaal top, alleen minpunt is wel dat ze maar weinig apps hebben.
Nu hoor ik vrienden altijd pochen over android, maar heb er zelf geen ervaring mee.
En eerder was ik fan van nokia, toen ze nog geen kleuren schermen hadden
Die draait op symbian zag ik. Een kameraad heeft 2 jaar zitten vloeken op nokia N97 omdat die prut was.
Nu ben ik erg benieuwd naar advies van derden over andere teleoons en besturing systemen.
Voorheen had ik een HTC touch met windows mobile.
Touch vind ik helemaal niks!
En windows mobile vond ik ook erg onprettig en onvriendelijk.
Daarna een blackberry bold 9700, waar ik nu os 6.0 opdraai.
De besturing systeem van de torch.
Werkt leuk, maar is toch gemaakt voor de touch er bij....dus soms wat onhandig.
Ik ben zo tevreden over blackberry dat ik wel weer een nieuwe er van wil hebben.
Maar zoals ik nu zie, is alleen de torch nieuwer, maar met dezelfde besturing systeem.
Dus voor mij verandert er dan weinig helaas.
Gebruiksvriendelijkheid van BB vind ik helemaal top, alleen minpunt is wel dat ze maar weinig apps hebben.
Nu hoor ik vrienden altijd pochen over android, maar heb er zelf geen ervaring mee.
En eerder was ik fan van nokia, toen ze nog geen kleuren schermen hadden

Die draait op symbian zag ik. Een kameraad heeft 2 jaar zitten vloeken op nokia N97 omdat die prut was.
Nu ben ik erg benieuwd naar advies van derden over andere teleoons en besturing systemen.