blacklist

Status
Niet open voor verdere reacties.

vledder74

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2000
als je iemand op blacklist hebt gezet, wat is het commando om hem eraf te halen, of waar staat de zwarte lijst met namen?

vledder

Wat bedoel je precies? Heb je een /ignore <nickname> gedaan? of wat anders (en zo ja, wat dan precies)?

[edit]Individuele /ignore ongedaan maken met /ignore -r <nickname>

Alle /ignore kun je ongedaan maken met /ignore -r

Tijs.

Laatst bewerkt:
nee ik had met rechtermuis knop op een naam geklikt en toen

blacklist & kick+ban gedaan

ban kan ik verwijderen, maar zodra diegene online komt wordt hij geband omdat hij op blacklist staat en dat moet eraf

vledder

Unbannen met /ban -r nickname

Kijk ook in alle .ini bestanden in Mirc, of je daar ergens kunt vinden wat blacklist, kick & ban eigenlijk voor (serie) commando's is. Beste kans bij popups.ini, denk ik.

Ook kan het zijn dat je dat commando aan een zgn. Bot hebt gegeven. Dan zul je het script van het Bot moeten hebben om te zien wat er precies allemaal met dat blacklist, kick & ban commando allemaal is uitgevoerd.

Tijs.

Blacklist is niet een standaard optie van mirc, waarschijnlijk gebruik je een script. Bijvoorbeed een veel gebruikt nederlands script is BorgIRC. Om mensen van de blacklist te krijgen in borgirc moet je even alt r doen. Je krijgt nu de mIRC scripts editor. Selecteer het tabblad Users en je zal je blacklists hierin zien.

Laatst bewerkt:
Wellicht bij borgIRC maar lang niet bij alle..
Als je geen gebruik maakt van borgIRC zou ik eens in de mIRC directory kijken en zoeken naar een file (ini of txt meestal) genaamd blacklist of iets in die trant..

@Snabbi; Ben jij de snabbi van snIRC? :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan