marloes72
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 apr 2007
Ik ben een website voor iemand aan het maken die regelmatig bijgewerkt moet worden. Veel verslagen e.d. moeten erop komen. Ongeveer 2x per maand krijg ik zaken aangeleverd die erop moeten. De sport is dus om de website zó op te zetten dat het voor mij zo gemakkelijk mogelijk is om de dingen die ik aangeleverd krijg erop te zetten en makkelijk vindbaar te maken. Dat is best leuk om te doen en lukt aardig.
Bij sommige onderwerpen zou het alleen makkelijk zijn als de bezoeker kan bladeren binnen de pagina's die erbij horen. Is het mogelijk linkjes daarvoor te maken, zó dat het vanzelf gaat? Dus dat ik niet op elke pagina binnen het betreffende onderwerp een directe link naar de volgende en vorige pagina hoef te maken, die ik vervolgens weer allemaal aan moet passen als er een pagina tussen komt.
Volgens mij moet het kunnen, maar ik weet niet hoe. Ik heb geprobeerd via Google te zoeken, maar ik kan niet de informatie vinden die ik zoek.
Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel en me kunnen helpen!
Bij sommige onderwerpen zou het alleen makkelijk zijn als de bezoeker kan bladeren binnen de pagina's die erbij horen. Is het mogelijk linkjes daarvoor te maken, zó dat het vanzelf gaat? Dus dat ik niet op elke pagina binnen het betreffende onderwerp een directe link naar de volgende en vorige pagina hoef te maken, die ik vervolgens weer allemaal aan moet passen als er een pagina tussen komt.
Volgens mij moet het kunnen, maar ik weet niet hoe. Ik heb geprobeerd via Google te zoeken, maar ik kan niet de informatie vinden die ik zoek.
Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel en me kunnen helpen!