bladerwieltje tab is opeens weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

roxan89

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2008
Ik heb een nieuwe laptop gekocht van compaq met vista. en heb de eerste week gewoon mijn bladerwieltje kunnen gebruiken toch opeens deed hij het niet meer. en bij de instellingen van de muis staat de tab van het bladeriwieltje er niet meer bij. :S

Hoi,

Voor het gebruik van een scrolwieltje heb je tegenwoordig geen apart stuurprogramma meer nodig (tenzij het een zeer afwijkend merk muis is .....)
Probeer eens een andere muis en kijk of het scrolwieltje daar wél werkt.
Dan weet je vrijwel zeker, dat het aan de muis zelf ligt.

hoi
nee ik heb geen aparte muis gewoon die touchmuis van de laptop. van te voren stond er bij muisinstellingen wel de tab voor bladeriwieltje erij maar ie is nu gewoon opeens weg.

Ok, da's al wat duidelijker.
Neem aan dat je niet een apart 'bladerwieljte' hebt maar met je vinger over het touchpad wrijft .....?
Ik heb een Toshiba en kan dat alleen aan de rechterkant van de touchpad .......

ja klopt die is bij mij ook rechts maar die werkt nu dus niet meer. en toen ik bij instellingen wou kijken was die tab davoor dus weg.
ja heel raar

Hoi,

Bij mij regel je dat niet via het tabblad 'Bladerwieltje'
Ik heb een extra tabblad met een symbooltje voor 'Synaptics aanwijsapparaat'
Hier kan je het 'Virtueel scrollen' in- of uitschakelen etc.

In het systeemvak staat bij mij ook een icoontje waarop je kunt klikken en direct bij de muisinstellingen terecht kom (ScrnDmp-02)

Bijlagen

• ScrnDmp-01.jpg
    ScrnDmp-01.jpg
    68,2 KB · Weergaven: 99
  • ScrnDmp-02.jpg
    ScrnDmp-02.jpg
    3,1 KB · Weergaven: 51
Laatst bewerkt:
nee dat staat er bij niet helaas. ik heb ook al bij hp help gekeken en die zeggen ook bij muisinstellingen hoort de tab van het bladerwieltje te staan en die was er eerst ook. maar jammer genoeg nu niet meer.:confused:

groetjes

Ja .... en dan staat er op de onderkant ook nog een toevoeging áchter CQ70-xxxxxxxxx ??

hij deed het al meteen bij toen ik de eerste al had geinstalleerd echt super bedankt:thumb:

groetjes Roxan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan