bladwijzers importeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobo182

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
ik ben geswitchd van firefox naar coogle chrome, in firefox zag je via extra/instellingen/privatie & beveiliging/ de opgeslagen wachtwoorden, ziewwopslaan.JPG
mijn vraag waar vind ik dit on google chrome ? zodat ik die ook kan zien of importeren

ook wil ik de opgeslagen sites (bladwijzers) van firefox importeren in google chrome, maar hoe ?

Open Google ChromeKlik op de knop Google Chrome aanpassen en beheren (een pictogram dat lijkt op een tool, zoals weergegeven in de bijgevoegde schermafbeelding) -> ga naar het gedeelte Bladwijzers en klik op Bladwijzers en instellingen importeren...Het venster Bladwijzers en instellingen importeren... verschijnt -> selecteer Mozilla Firefox in het veld Van -> selecteer onder Items om te importeren: plaats een vinkje bij Favorieten/Bladwijzers -> klik op de knop Importeren
>
Op-> Exporteer uw Firefox-bladwijzersExporteer Firefox-bladwijzers naar een HTML-bestand om bladwijzers te back-uppen of over te zetten Sla het .html-bladwijzerbestand opOpen Google ChromeKlik op de knop Google Chrome aanpassen en beheren -> ga naar het gedeelte Bladwijzers en klik op Bladwijzerbeheer Het venster Bladwijzerbeheer importeren verschijntKlik op de knop Organiseren en klik op Bladwijzers importeren uit HTML-bestand Geef de locatie op van het eerder opgeslagen .html-bladwijzerbestand en klik op Openen in Google Chrome

is gelukt, maar de menubalk (bestand-bewerken enz) zoals in firefox vind ik niet, kan dat niet in chrome ?
ohjja, als ik firefox vewrwijder, kan ik dan wel nog thunderbird -mailprogramma gebruiken ?

Aparte programma’s, dus waarom niet?

FF is toch een geweldige browser? vind die Chrome helemaal niks en gebruikt ook bijzonder veel resources.
Omgekeerde wereld dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan