Bladwijzers/tabbladen groter/kleine maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gringo_m

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2003
Hoe kan ik de bladwijzers (in de bladwijzerbalk) en tabbladen in Chrome groter/kleiner maken?
Via Instellingen - Geavenceerde instellingen weergeven - Webinhoud: hier kan ik wel in/uitzoomen van de pagina maar hiermee vergroot/verklein ik dus niet de bladwijzers in de bladwijzerbalk en de tabbladen.

Dit moet je dan denk ik zoeken in de Windowsinstellingen waar je ook de kleuren van je vensters en de groottes van je pictogrammen+teksten aan kunt passen.
Dit zul je niet vinden in Chrome.

Groeten Marcel

Hallo Gringo. Hier staat alles beschreven over bladwijzerbalken. Je zou de naam in kunnen korten. Dus bijvoorbeeld:

"ik moet ieder dag naar school".

Dan doe je alleen school invullen, (zelf handmatig veranderen) dan wordt dat tabblad kleiner en korter.

Afin klik op die link en je weet meer, er staan nog veel meer linkjes erbij. Succes. Klik

Dit is mijn balkje Bladwijzertjes.
Balkje.JPG

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de link maar hierin kan ik niet vinden hoe ik de bladwijzers in de bladwijzerbalk groter of kleiner maak.
Korter maken is niet wat ik nodig heb.
Denk dat het inderdaad zoals Hoogteijling aangeeft te maken heeft met een windows instelling maar die heb ik nog niet gevonden.

In windows XP weet ik de instelling wel te zitten waar je bijv. de titelbalk van je vensters (dus ook je browservensters) groter kunt maken en meer van dat soort instellingen.
In W7 kan ik de instelling niet meer vinden.

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
Configuratiescherm>>Persoonlijke instellingen>>Vensterkleur>>Geavanceerde instellingen voor vormgeving.
Je komt dan in Kleur en vormgeving vensters, kijk eens of aanpassingen die je hier doet invloed hebben.
Ik denk als dit geen invloed heeft dat het dan niet mogelijk is om te doen wat je wilt.

Groeten Marcel

Ik heb wat zitten aanpassen maar weet eigenlijk niet eens meer wat maar vanochtend bij het opstarten had ik kleinere bladwijzers en tabbladen.
Het is in ieder geval geen aanpassing bij instellingen in Chrome maar bij Windows.
Bedankt voor de hulp.

Hallo. Ik heb ook nog uitgebreid zitten kijken of het kon, ook te tip van Marcel geprobeerd, maar kom er niet uit.

Ik denk zelf dat mijn bericht bij #5 blijft staan. Wel jammer dat het niet kan.

Er is volgens mij een BETA versie, maar dat zou ik zeker niet aanraden. (Dat is weer zo'n testdingetje)

Je zou ook een suggestie kunnen mailen naar de makers zelf.

Het enige wat klein kan maken, is met de rechtermuisknop op een tabblad klikken en tabblad vastzetten. Dat is eigenlijk ook groter kleiner maken.

Ik denk dat namelijk elke browser op zichzelf staat.

Iemand die het weet mag het zeggen. Succes verder groeten van Manamana.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan