bladwijzers verdwenen in firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tamao

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2008
Gisteren, nadat ik problemen had met mijn Azureus Vuze, hem opnieuw geïnstalleerd had, en een of andere taakbalk erbij heb gekregen in zowel firefox als in IE, (waarvan ik had aangevinkt het niet te downloaden), zijn al mijn bladwijzers in firefox verdwenen, waarna ze maar 1 x weer zijn verschenen, en de keer daarna dat ik firefox heb opgestart zijn ze weer mysterieus verdwenen. Ik deed wat elk persoon op dit moment zou doen; internet raadplegen, en zo kwam ik op deze site terecht. Veel links gevonden over hoe het zou kunnen dat de bladwijzers zijn verdwenen, maar geen enkele die op die van mij zou kunnen slaan (ik kon op een of andere manier de map "Documents and Settings" niet binnenkomen, ik kan bookmarks.html niet vinden, en mijn computer ook niet, en als ik in uitvoeren firefox -p of firefox.exe -p intype, opent hij firefox in plaats van iets anders, en hoe ik bij mijn profielen moet komen is een waar raadsel voor mij...)
dus als er iemand zou kunnen zijn die mij hiermee kan helpen... heel graag! Ik heb nogal wat links erbij staan die ik erg moeilijk kon vinden, of waarvan alles daarheen verdwenen is!

oja, voordat ik het vergeet: ik kan nu ook geen nieuwe bladwijzers maken. Dit ging trouwens ook allemaal wat op mijn bladwijzer werkbalk staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan