bladwijzers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazar

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2003
Berichten
689
Ik gebruik firefox en HAD vele gegevens onder bladwijzers ingevoerd. Deze zijn plots verdwenen. Weet iemand hoe dat kan en waar ik ze eventueel via zoeken of in verkenner kan vinden. Bedankt en groet,
 
Bladwijzers van Firefox staan in een bestand dat Bookmarks.html heet.
Daarvan horen er twee te zijn - één in Program Files\Mozilla Firefox\default\profile en één in Windows\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\eq4m9odw.default
De eerste bevat de standaard bladwijzers die je na installatie ziet, terwijl de tweede je eigen bladwijzers bevat.

Guus.
 
Hoi Guus.

Bedankt en sorry voor mijn late reactie. In Programfiles enz heb ik inderdaad Bookmarks gevonden, doch daar staan niet de gezochte gegevens in.
De andere file eq4m9odw.defaut is niet te vinden. Via verkenner en google niet traceerbaar.
groet,
 
Geplaatst door Bazar
De andere file eq4m9odw.defaut is niet te vinden. Via verkenner en google niet traceerbaar.
Dan kun je het best het bestand Bookmarks.html in Program Files\Mozilla Firefox\default\profile kopiëren en plakken in Windows\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\eq4m9odw.default.
Dan heb je in ieder geval de standaardbladwijzers weer terug.
Als je je Internet Explorer Favorieten nog hebt, kun je die importeren in Firefox (Bladwijzers > Bladwijzers beheren > Bestand > Importeren) - zie bijlage.
Is dat niet het geval, dan zul je je Bladwijzers opnieuw moeten instellen.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de info. Ik ben gestart met de nieuwe aanmaak. Wat overblijft is de vraag voor mijzelf; hoe is het mogelijk dat plots alles is verdwenen. Groet
 
Door wat "rommelen" op de computer kwam ik plots in Internet Explorer uit en zag onder favorieten mijn "verloren" links staan. Ik heb helaas geen flauw idee hoe ik in IE ben gekomen omdat ik Firefox gebruik. Iemand een idee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan