Blanco pagina?

Status
Niet open voor verdere reacties.
bij mij werkt het ook niet

Ik heb ook het probleem met het openen van links, en ook ik kan mijn favorieten zien en als ik stoppen doe en vernieuwen krijg ik ook de pagina.... De tip die remco gegeven heeft heb ik gedaan zonder resultaat.....grrrr
wie weet een andere oplossing ?????
 
hoi,

Ik hoorde dat de server misschien getroffen is door een virus. Schijnt ook op tv geweest te zijn....

Welke server hebben jullie? Ik heb chello

Groeten,
Spetters


PS
Is zomaar ff een ideetje... kan toch :)
 
Remco1 JE BENT GEWELDIG

Remco,

Je bent een kanjer!

Ook bij mij werkt het nu.

Top!!!!!!!!!!!!!!!!


Niels.
 
beide dus ingevoerd,instructies goed nagevolgd.
had je tijdens het invoeren wel de browser afgesloten??
en na die 2 keer opnieuw opstarten.

voor die anderen ,ik ga zoeken voor jullie.
 
probeer dit effe.
regsvr32 urlmon.dll invoeren bij run en o.k
browser eerst afsluiten en mogelijk opnieuw opstarten.
 
nou recht van de source.

To resolve this problem in Internet Explorer, follow these steps:
Quit all programs that are running.
Click Start, and then click Run.
Type regsvr32 /i urlmon.dll, and then click OK.
When you receive the "DllRegisterServer in urlmon.dll succeeded" message, click OK.
If this does not resolve the problem, repeat steps 2 through 4 for each of the following files (in step 3, replace Urlmon.dll with each of the file names below):
Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll

nou dit moet resultaten gaan geven.
hopelijk.
succes luitjes.
 
nog niks

Hey remco,

bedankt om zo te zoeken in ieder geval !!!

Wat je daar net als oplossing gaf dat had ik ook al eens ergens gevonden en allemaal gedaan maar ik had toen een probleem met de msjava.dll. Ik kreeg de melding :

msjava.dll was loaded, but the dll install entry point was not found. DLL install may not be exported, or a corrupt version of msjava.dll may be in memory. Consider using Pview to detect and remove it.

Iemand had me dan gezegd dat ik de msjava.dll in mijn windows system bestand moest veranderen naar msjavaEX.dll en dan via mijn win98SE cd rom de msjava.dll moest terug uitpakken. Alles gedaan en zonder resultaat.

Ik wil je ook even meegeven dat :
regsvr32 Shell32.dll (only applicable to Windows ME, Windows 2000 and XP - if using an earlier operating system, run regsvr32 shdoc401.dll)

dus wie win98 heeft opgelet !

alé groetjes en in ieder geval thxxx om te willen helpen !!!
 
Hallo allemaal.

Dit zelfde probleem heb ik ook al twee keer gezien bij de buurman. Hij werkt met windows xp, met alle updates. Na wat onderzoek bleek dit probleem veroorzaakt door GATOR software. Tot nu toe heb ik alle hierboven omschreven oplossingen, geprobeerd zonder resultaat. Het enige wat wel werkt is windows update instalatie te doen. Echter moet je daarna alle noodzakelijke updates van windows weer uitvoeren.

Groetjes Erik Rothuis
 
koekoek

hey,

Ik heb win98 SE en ik kan GEEN update van windows doen ! Ik heb ook al alles gedaan wat hier boven staat en niks help.
Ik heb nu IE6 en zou graag terug naar IE5 gaan maar hoe doe ik dat nu het beste ? Eerst een IE5sutup.exe downloaden....maar dan ????
Als ik via sofware mijn IE wil verwijderen krijg ik twee mogelijkheden.....een onderdeel toevoegen of herstellen, verwijderen kan blijkbaar niet ????

Kan iemand me daar goeie raad in geven want een andere oplossing heb ik niet meer

groetjes
 
chello quickfix

Hallo,

Ik heb het programma CHELLO QUICKFIX" laten draaien en nu doet hij het weer. Hij geeft alleen nog een "fout op de pagina" op de chello sites en de links die daarop zijn vermeld. Startpagina.nl doet het weer gewoon. Dus voor alle Chello-leden.....

Download "chello QuickFix" en gebruik hem. Hij zet alle instellingen weer goed.

Succes!

Spetters xxx
 
opgelost !

Toedeloeeeeeeeeeeeeee,

Die chello fix werkte bij mij niet maar desondanks is alles wel weer terug in orde bij me.
Ik heb het bestand : Iemigrat.dll moeten verwijderen en dan win98se opnieuw moeten installeren. Daardoor zet hij de internetversie die bij de setup van win98 hoort er opnieuw op. Bij mij is dit in ieder geval het enige wat geholpen heeft. Voor meer informatie ga je maar eens naar de volgende url : http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;NL;q293907

groetjes en hopelijk komt het bij de anderen hier in orde !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan