blanco pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

a vande Berg

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2000
als ik naar www.startpagina.nl ga,en dan naar bijvb: de site van voetbal internationaal ga, opend er aleen een blanco pagina !!

wat is er mis ?
en wie weet raad ?

groetje,s en bij voor baat dank voor de hulp.

Probeer het nu nog eens. Heb zelf geen moeite om hem te openen via deze link!
Heb je dit alleen met deze pagina?

Laatst bewerkt:
Geprobeerd en geen enkel probleem met openen van pagina,s
Gr:Willem

You Cannot Open New Internet Explorer Window or Nothing Happens After You Click a Link.

RESOLUTION
To resolve this problem in Internet Explorer, follow these steps:
Quit all programs that are running.
Click Start, and then click Run.
Type regsvr32 urlmon.dll, and then click OK.
When you receive the "DllRegisterServer in urlmon.dll succeeded" message, click OK.

If this does not resolve the problem, repeat steps 2 through 4 for each of the following files (in step 3, replace Urlmon.dll with each of the file names below):
Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll (Windows XP and Windows 2000 only)

nog niet goed

het werkt nog niet ,als ik de bovengenoemde dingen doe,doet hij niks geeft een melding can not find ......
ook de link van gezina opend niet !!! als ik naar de chat van helpmij wil ,opend hiij ook niet,het forum opend wel .
weet iemand nog raad?

groetje,s

Laatst bewerkt:
live update norton a v 2003

als ik live update doe ging hij eerst naar verbinden en updates zoeken nu komt er
LU1805 ER ZIJN GEEN PRODUCTEN DIE OP DEZE COMPUTER BIJGEWERKT KUNNEN WORDEN !!

zit hier het probleem in???

Er staat meerdere tips op de gegeven link en die zal je toch eerst moeten doornemen.

explower 5

ik ben terug gegaan naar IE 5 alles werkt weer prima,
aleen outlook 5 werkt niet goed als ik op adres boek klik geeft hij aan .adresboek mogelijk niet goed geinstaleerd, als ik nieuwe mail wil maken geeft hij aan,er is een fout opgetreden bij het openen van dit bericht !!

wie weet wat hier aan de hand is kan ik outlook 5 apart opnieuw instaleren en hoe??
groetjes

If the problem is still not resolved, verify that the following registry values are present and correct:

HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{00020400-0000-0000-C000-000000000046}
Name: (Default)
Value: IDispatch
HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{00020400-0000-0000-C000-000000000046}\ProxyStubClsid
Value: {00020420-0000-0000-C000-000000000046}
HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{00020400-0000-0000-C000-000000000046}\ProxyStubClsid32
Value: {00020420-0000-0000-C000-000000000046}
dit al geprobeerd? :thumb:

lukt niet

ik krijg de boven genoemde niet gevonden !!

hoe nu verder ??

groetjes

Installeer opnieuw OE:

Windows 98
----------

a. Klik op Start, wijs Instellingen aan en klik op Configuratiescherm.
Dubbelklik op Software.

b. Open het tabblad Windows Setup, schakel het selectievakje Microsoft Outlook Express
in en klik op OK.

Groetjes,
Bennie

vooruitgang

outlook express 6 werkt nu goed.

aleen als ik post krijg van bijvb helpmij,en ik op de link klik , gaat hij er niet naar toe, blijft hangen,net als op startpagina.nl als ik daar op een link klik bijvb voetbalinternationaal, opend er een blanco pagina, lijken er zelfs 2 te openen, maar blijft hangen,zit probleem toch in IE 6 denk ik omdat in de opera brownser die ik ook heb werken de links op startpagina .nl wel prima.

wie weet raad?

groetjes.

Extra\internet-opties\programma's. Vinkje bij "controlleren of IE de standaardbrowser is".

Groetjes,
Bennie

standaard browser

het is de standaard browser !!

probleem bestaat nog steeds .

wie weet nog raad ??

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan