Blanco pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

Turbosz

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
Beste mensen,even het volgende struikelblok.
Het gebeurt mij regelmatig dat wanneer ik op i-net zit en een pagina wil openen,deze blanco is.Nou heb ik m'n pop-up blokker uitgezet (met af en toe frustrerende gevolgen van dien) en geprobeerd of het op een andere browser wel lukte.Ik gebruik de volgende browsers : Mozilla Firefox,Internet Explorer en Netscape.Van elke browser heb ik de meest actuele upgrades gedownload en ge-installeerd,toch blijft het probleem zich voordoen.
Verder info die wellicht belangrijk zou kunnen zijn : heb Windows XP(ook totaly upgraded), Kaspersky Anti-virus (maar heb deze al langer en heeft t ook gedaan zonder problemen) en verder AVG-spyware controller.

Weet iemnd hier iets meer van ? Hulp is welkom,en vragen over andere dingen die hiermee in verband staan zal ik zsm beantwoorden.

zijn dit altijd dezelfde pagina's?

Als dat zo is zou je je cookies, tijdelijke bestanden en geschiedenis kunnen verwijderen...

Hoi Erwin01,

Heb idd alle tijdelijk i-netbestamden,cookies en geschiedenis gewist.Heb voor de zekerheid ook even met AVG op spyware gecheckt,maar deze had niets gevonden..Probleem blijft echter bestaan.De site waar het zich vnl voordoet is op Lycos Chat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan