Blanco ppopup

Status
Niet open voor verdere reacties.

vamps

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 sep 2005
Berichten
2
:mad: Elke keer als ik op een site kom waarbij ik alleen maar verder kan komen met een popup, kan ik niets doen, want mijn popups zijn blanco. Wanneer de popup opgestart is krijgt de vorige site een fout melding "Fout op pagina". Wat kan ik hier aan doen?
Ik heb alle windows 2000 updates gedaan.

groetjes
vamps

Ik heb het ook al op een ander forum geplaatst maar daar weten ze het ook niet zo goed. :rolleyes: http://topic.tweakomatic.nl/9230
 
nou het is gelukkig opgelost. Ik heb voor de zekerheid ie nog een keer geinstalleerd en nu doet ie het wel.

groetjes
vamps
 
wel RF muis, maar hoe open zonder slopen?

Hallo,

Ik heb dus ook zo'n computer waar je helemaal geschuffeld wordt van dat heen en weer fietsen, je kunt geen scherm lezen want hij fietst gelijk door naar het eind van het blad en maar zien weer naar boven te komen. Ik doe gewoon met pijltje in de rechter scrollbalk, gaat twee keer goed en dan fietst ie naar beneden en is er geen houden meer aan.
In die RF muis, draadloos ook nog, zie ik geen schroefjes om open te maken, heb hier ook geen reserve muis dus als ik hem mol, dan kan ik niet meer internetten of wat dan ook.

Alvast bedankt voor de hulp en
M vr gr.
Carcelia
 
Het topic waar je in reageert is een jaar oud en je vraag heeft weinig met de vraag van de topicstarter te maken.

Het is handiger dat je zelf een vraag opent over je probleem
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan