blanco regels in emails

Status
Niet open voor verdere reacties.

arthur100

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 apr 2008
L.s.,

Iedere keer wanneer ik een email heb verstuurd in Outlook 2003 of een email teruggezonden krijg dan verandert de opmaak/indeling van de betreffende email en wel op de volgende manier.

Er worden steeds een of meerdere blanco regels tussengevoegd, hetgeen niet de bedoeling is. Als voorbeeld neem ik hetgeen ik tot dusver getypt heb. Tussen de 1e en 2e alinea zit nu 1 blanco regel. In mijn emails verandert dat dan bv als volgt.

Iedere keer wanneer ik een email heb verstuurd in Outlook 2003 of een email teruggezonden krijg dan verandert de opmaak/indeling van de betreffende email en wel op de volgende manier.

Er worden steeds een of meerdere blanco regels tussengevoegd, hetgeen niet de bedoeling is. Als voorbeeld neem ik hetgeen ik tot dusver getypt heb. Tussen de 1e en 2e alinea zit nu 1 blanco regel. In mijn emails verandert dat dan bv als volgt.

U ziet nu meerdere blanco regels tusen de 1e en 2e alinea.

Mijn vraag is : hoe kan ik Outlook 2003 zo instellen dat mijn emails worden verzonden en ontvangen met de oorspronkelijke opmaak/indeling. Dus zodat dit niet iedere keer verandert.

Alvast bedankt!

mvrgr

Arthur

Mogelijk zit de oorzaak in het feit dat je de opgemaakte tekst verzend als hmtl
en de onvanger alleen tekst toestaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan