Blanco startpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnncops

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2004
Hallo allemaal,
Als ik naar www.startpagina.nl wil krijg ik wel het gele scherm te zien maar de pagina wordt niet geladen. Ook dochters bijv. bioscooppagina.nl geeft geen resultaat sterker er wordt dan een andere pagina geladen nl. Domeinstart. Ik heb Norton 2004 kan dit de boosdoener zijn en zo ja hoe krijg ik de startpagina weer terug.
Groeten Johnn.

Nogmaals

Zag dat het bericht niet helemaal goed is overgekomen. Er moet staan als ik naar startpagina.nl wil........

Als ik bv bioscoop in de dochterpagina aanklik zie ik wel wat ik moet krijgen.

Denk toch dat het spyware is en kun je beter die link volgen die ik gaf.

Gedaan

Hallo Tanja, heb inmiddels een log geplaatst dus afwachten maar wat de experts ervan zeggen. Bedankt voor je reactie. Groeten van Johnn.:thumb:

Graag gedaan. Ik zag dat je hem geplaatst had inderdaad.

Nu maar afwachten. Ik zag net dat de experts er op dit moment niet zijn, maar mijn ervaring is dat je binnen een halve dag antwoord hebt.

Ik hoop dat het daarmee opgelost is.:thumb:

Vraagje

Dit is waarschijnlijk niet het juiste topic maar kan ik ook zien of weten of er een expert online is en hoe kan het dat jij zo snel weet dat ik in dit geval actie onderneem?
Johnn.

hoe bedoel je ?
Ik werk zelf met norton en afhankelijk van de instelling wordt de genoemde pagina inderdaad geblokt ivm genoemde reden op symantec site.

Helaas

Hallo upsidaisey (Laurel & Hardyfan?) helaas is het probleem niet opgelost. Denk toch dat het iets anders is.
Bedankt voor je reactie. Groeten van Johnn.:thumb:

Johnncops,

Heb je niet op die link rechts bovenin geklikt van Startpagina? Helemaal onderaan zie je een link van Symantec staan.
Je krijgt dan een uitleg van Norton hoe je zulke pagina's toestemming kunt geven zonder dat andere sites hiervan kunnen profiteren met hun ads.

Laatst bewerkt:
Dit heb ik ook geprobeerd duidelijk te maken maar zou niet een oplossing zijn.Zie tevens aangegeven link.

Klopt, die zag ik over het hoofd.
De pagina wordt weliswaar 'voller' na Nortons wijzigingen maar nog steeds blijft de rode vermelding staan.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan