Blanko pagina bij printen uit Dos-programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

FransM48

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 nov 2006
Ik heb een programma voor het printen van "kassabonnen". Onder Windows98 werkte dit prima. Nu het op Windows XP staat krijg ik vóór elke bon eerst een blanko pagina.
Ik heb al zitten zoeken in de scheidingspagina of iets dergelijks, maar ik krijg het niet opgelost.
Iemand een idee ?

Kun je misschien vertellen welk programma die kassabon-printopdrachten geeft, en naar welke printer?
Dan kunnen we het hopelijk beter uitzoeken.

Het programma heet BOOSTER, ik heb er geen source van. Ik vermoed dat het een gecompileerd Clipper programma is. Het programma print naar LPT1 en LPT2.
De printer op LPT1 is een Xerox4010 (laserjet II compatible), hier worden de bonnen op afgedrukt. Op LPT2 it een Epson fx80 voor de stickers.
Het vreemde is dat ik nu een HP2300 heb gebruikt en dan gaat het wel goed. Eigenlijk is het probleem dus opgelost, maar als je er toch eens naar kunt kijken?

Laatst bewerkt:
Het moet dus in de instellingen van de Xerox 4010 laserjet II compatible gezocht worden.
Is er in b.v. Eigenshcappen, (Voorkeurs) Instellingen, een mogelijkheid om terug te gaan naar Fabrieksinstellingen?
Is de geselecteerde papiersoort correct?

Kijk anders bij de Support-sectie van Xerox naar ondersteunende informatie.
Ik kon zo gauw voor de Xerox 4010 geen gerichte helpinformatie vinden, wel artikelen e.d.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan