blaster denk ik

Status
Niet open voor verdere reacties.

familiegennip

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2002
help ik heb volgens mij het blaster virus en ik krijg het er niet af. het gaat zo snel wat moert ik doen. tijdens het typen van dit wordt er al afgeteld. helpppppppppppppp.................

Typ eerst bij Start\ Uitvoeren

shutdown /a

met een spatie tussen shutdown en /

Om het opnieuw opstarten te stoppen moet je Start -> Uitvoeren -> shutdown /a doen. Ga dan eens scannen op www.housecall.nl

bedankt voor jullie reactie..... ik hoop dat het hiermee gaat lukken anders horen jullie nog wel van me.

thnxxxxxxx :thumb: :thumb: :thumb:

Het moet shutdown -a zijn (dus met een - in plaats van een /).;)

Geplaatst door buffy
Het moet shutdown -a zijn (dus met een - in plaats van een /).;)

Overige,..
Nadat de RPC-service door de aanvaller is gebruikt wordt deze instabiel. Windows zal dan automatisch opnieuw willen opstarten.
Op dat moment komt er een her-start scherm. Kies op de [start] knop de keuze [uitvoeren] en type hier in "shutdown /a". Hiermee wordt het afsluiten van uw systeem ge-annuleerd.
http://www.virusalert.nl/?show=virus&id=543

Volgens mij kan het allebei.

Geplaatst door megabit

Volgens mij kan het allebei.

volgens mij klopt er helemaal nix van. dat shutdown is leuk maar daar verwijder ik het virus niet mee. met dat andere pr5ogrammatje wat ik heb gedownload van bovenstaande link zegt dat ik het virus niet heb waarom sluit mijn pc dan steeds af ik probeer zometeen egt het plaatje te sturen van het afsluit scherm maar daar is de tijd steeds te kort voor. please help me

Geplaatst door m@rio
Vermoedelijk heb je dan sasser te pakken

http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.sasser.removal.tool.html

En update je pc ook eens bij windowsupdate want dit geval is echt al oud

nou helaas volgens dat programmatje is het sasser ook niet. ik weet niet meer. ik weet alleen wel dat ik er gek van wor. en ik system32 moet teekids.exe zitten voor blaster en die is er niet. dus dat zal hem wel niet zijn. please help me, ik snap er helemaal nix meer van.

dat moet niet hoor, dat kan.
Die Teekids zie je terug in je register

Voor ze zekerheid nogmaals scannen.

Als het goed is is het virus al weg

Geplaatst door m@rio
Voor ze zekerheid nogmaals scannen.

Als het goed is is het virus al weg

WOOWOOWOO eindelijk het is weg. mensen allemaal SUPER:thumb: :thumb: bedankt vooral mario (die is met de oplossing gekomen) EGT TOP!!!!!

mensen help please. hij is tog niet weg. ik heb mijn computer opnieuwe geformateerd. en voordat de computer helemaal is opgestart is het virus er alweer. wat akn ik hier aan doen. ik zou ook egt niet weten wat voor virus het is. heeft iemand nog een idee???

Housecall kan nix vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan