Beste Helpmijers
Windows XP Laptop van medion
Deze kan niet meer op internet blijven.
Norton Antivirus is opnieuw geinstalleerd, en ga ik met deze comp internet op, krijg ik de volgende foutmeldingen:
1- NT autorityseesteem wordt afgesloten:
2- In LSA Shell (export version) is een fout opgetreden bla bla
Aplicatie name Lsass.
Na zoeken via google bleek de oorzaak Het Blastervirus.
Volgens symantec data base moet ik virusscanneer updaten en een volledige scan uitvoeren.
Wel leuk bedacht maar ik kan met de comp niet op inernet blijven.
Ik heb wel de verwijdertool kunnen downloaden via mijn eigen computer ( bovenstaande computer is niet van mezelf) en gestart waarbij een bestand er een register toevoeging is verwijderd volgens het log.
Maar dezelfde foutmeldingen blijven terug komen.
Nu kan ik met mijn eigen computer wel het internet op. Is het mogelijk om de update virus definities op mijn computer te downloaden en deze op de besmette computer te plaatsen, en hoe.
Alvast bedankt,
Windows XP Laptop van medion
Deze kan niet meer op internet blijven.
Norton Antivirus is opnieuw geinstalleerd, en ga ik met deze comp internet op, krijg ik de volgende foutmeldingen:
1- NT autorityseesteem wordt afgesloten:
2- In LSA Shell (export version) is een fout opgetreden bla bla
Aplicatie name Lsass.
Na zoeken via google bleek de oorzaak Het Blastervirus.
Volgens symantec data base moet ik virusscanneer updaten en een volledige scan uitvoeren.
Wel leuk bedacht maar ik kan met de comp niet op inernet blijven.
Ik heb wel de verwijdertool kunnen downloaden via mijn eigen computer ( bovenstaande computer is niet van mezelf) en gestart waarbij een bestand er een register toevoeging is verwijderd volgens het log.
Maar dezelfde foutmeldingen blijven terug komen.
Nu kan ik met mijn eigen computer wel het internet op. Is het mogelijk om de update virus definities op mijn computer te downloaden en deze op de besmette computer te plaatsen, en hoe.
Alvast bedankt,