blauw beeld met foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

virustroep

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2006
Hallo
Als ik mijn computer aanzet start hij op en krijg dan na even een blauw beeld met een foutmelding die maar 1-2 seconde in beeld is.
daarna begint het weer opnieuw en kan niet in mijn computer.
Heb er een foto van gemaakt om te zien wat het was maar eh ???????? ik weet het niet en kan er ook niet meer inkomen.
wie o wie weet er raad mee als je de foto wilt mail me even dan mail ik het naar je toe in de hoop dat iemand mij kan helpen.
:o
v8400@hotmail.com

Laatst bewerkt:
welke antivirus heb je ? Sommige hebben een noodschijf (de installatiecd-rom). Steek deze in en start je pc op en voer een virusscan uit. Je pc moet wel van de cd-rom drive booten.

Probeer eens op te starten in veilige modus, doormiddel van op F8 in te drukken na het bios opstartscherm en vvor dat windows gaat laden.

blauwscherm

Hallo
Ik heb het geprobeerd advies van jullie 2 maar hellaas ik kan gewoon niet meer in de comp. hij start gewoon weer opnieuw,en opnieuw,en opnieuw,enz. enz.

Laatst bewerkt:
Dat wordt of een repairinstall of het register uit een herstelpunt terugzetten, wat je ook kunt doen indien je de schijf in een andere comp erbij hangt, hier een uitleg hoe je dat kan doen vanuit de repair console, maar die werkwijze kun je ook gebruiken met bovenstaande.

De uitleg.

Kun je ook vertellen hoe dat is gekomen, nieuwe drivers, hardware, andere instellingen?

blauw beeld

ja lange pier dat kan ik uitleggen: kinderen en geen van 2 hebben ze wat gedaan snap je.

virustroep zei:
ja lange pier dat kan ik uitleggen: kinderen en geen van 2 hebben ze wat gedaan snap je.

Dat valt onder het kopje " andere instellingen " , slaan mag niet, maar over knijpen hoor ik nooit wat.:evil:

En wat ga je eraan doen? een repairinstall?

blauw beeld

Hahaha knijpen ja zullen we maar niet doen.
Ik weet niet wat ik kan doen ik denk dat ik de sloop hamer er maar op los laat.
Ik kan er helemaal niet meer in komen 0,0

Knijpen niet, en een sloophamer wel?:D

Een repairinstall, indien dat wil, behoud je alles, alleen sommige systeeminstellingen die aangepast zou hebben, moeten dan weer hersteld worden.

Helaas wil dat ook alleen indien je een XPSP1 of 2 cd hebt indien je die ook daadwerkelijk ook had geinstalleerd op/in je windows installatie.

Je kunt nog de systeem config bestanden terugzetten uit System Volume Information, zie mijn vorige link, mocht je systeemherstel had aanstaan.

Ook kun je die handelingen in een andere pc doen met die schijf daarin bij gehangen.

En nog een truc, installeer een XP versie op een ander partitie, en doe die handelingen daaruit, die kun je later weer weghalen, indien gewenst.

Ja oke maar ik heb er geen verstand van dus de sloop hamer gaat er maar op.
Ik zelf heb gelukkig een laptop waar niemand op komt.
Ik laat wel een nieuwe bouwen en de onderdelen van de oude gebruiken die ze kunnen gebruiken.

Bedankt allemaal :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan