Blauw scherm: Bad_Pool_Caller?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is niet mijn probleem, dus "En nu?" irriteert mij.
Achtergrondinformatie: hier
0xC0000005: STATUS_ACCESS_VIOLATION indicates that a memory access violation occurred.

Ga nu maar alle stappen afwerken waar ik het in mijn eerste posting over had, excl. b. en c. Kijk ook na of er nog genoeg schijfruimte beschikbaar is op alle partities van je harddisk (laten we zeggen: Minstens 6 GB / partitie vrij).

Tijs.
 
Tjonge jonge, als het woordje 'En nu' ja al irriteert heb je wel een heel erg kort lontje hoor vriend...mijn hemel...Niet zo piet luttig hoor.
Maar alle stappen die zijn beschreven in de achtergrond informatie van Microsoft voer ik altijd uit, laatste updates van Microsoft, malwarescan en virusscan. Niets op te vinden.
Wat me wel opviel is, en daar moet ook rekening mee gehouden worden is dat het blauwe scherm zich voordeed toen ik op Facebook aan het kijken was, en bij het vorige blauwe scherm was dat ook het geval. Zou er iets veranderd zijn aan Facebook en/of FireFox wat het probleem kan veroorzaken? Ik heb er eens op gegoogled en daar zie ik wel soortgelijke gevallen voorbij komen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er zijn een hoop manieren om verdere hulp te vragen, en jouw manier irriteert me.
Ik vertel je hoe ik het ervaar en als jij vindt dat je het recht hebt om op een gratis forum anderen te irriteren en daar ook nog een persoonsbeoordeling bij te hebben dan gaat jouw vraag gewoon terug: En nu?

Tijs.
 
Nou, als je zo'n arrogante toon begint aan te slaan dan laat ik het hierbij om verder met U in discussie te treden, want arrogant kan ik ook worden. Daar ben ik niet van gediend. Mijn vraag blijft dus staan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan